تجلیل از برگزیدگان سومین اشکواره فرهنگی هنری حسینی مازندران

تجلیل از برگزیدگان سومین اشکواره فرهنگی هنری حسینی مازندران
حسین جوادی دبیر اشکواره فرهنگی هنری حسینی در مراسم اختتامیه گفت: حدود ۷ هزار اثر در شش بخش این اشکواره به دبیرخانه ارسال شد که آثار منتخب توسط هیات داوران در سطح سالن‌های فرهنگی و هنری و نگارخانه‌های شهرستان آمل به نمایش گذاشته شد.
او افزود: بیشترین تعداد آثار ارسالی متعلق به متن ادبی بود که ۲۳۰۰ اثر دریافت شد و پس از آن در بخش عکس نیز ۱۸۰۰ عکس از ۲۸ استان به دبیرخانه ارسال شد.
 
دبیر جشنواره اشکواره حسینی مازندران با بیان اینکه با وجود اینکه این اشکواره یک همایش استانی بود، استقبال زیادی از استان‌های دیگر هم داشت ، افزود: این درحالی بود که بسیاری از جشنواره‌های بزرگ فرهنگی وهنری در کشور به علت شرایط و تداوم بیماری کرونا تعطیل و برگزاری آن‌ها لغو شده بود، اما خوشبختانه با استقبال خوبی که هنرمندان از سراسر کشور داشتند، اشکواره حسینی برای سومین دوره متوالی در آمل برگزار شد.

بر اساس اعلام هیات داوران در بخش عکاسی این اشکواره، " علی اصغریوسفی" از اراک به مقام نخست دست یافت و " مریم آل مومن دهکردی " از شهرکرد و " منصوره قلیچی " از شاهرود به ترتیب رتبه دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش متن ادبی این اشکواره" در بخش آزاد " خانم نجیبه قربانی " از آمل، دربخش دانشجویی، خانم" فاطمه سادات میردوستی" از گرگان و در بخش دانش آموزی " خانم محیا موسوی " از آمل حائز رتبه‌های برتر هر بخش شدند.
مقام نخست بخش سرود این اشکواره نیز به گروه سرود مدرسه دخترانه تسنیم آمل رسید، گروه سرود مدرسه پسرانه راه نو مقام دوم را کسب کرد.
در بخش رسانه، دربخش تیتر" اشکان جهان آراء از خبرگزاری ایرنا از ساری و "مهدی غلامی " از خبرگزاری مهر از آمل، دربخش گزارش، مهرانگیزعباسی از ساری، اشکان جهان آرا و بهنازمقدس از محمودآباد و علیرضا نوری کجوریان از خبرگزاری مهر حائز رتبه‌های برتر این بخش شدند.
دربخش تئاتر این اشکواره نیز " امین پورمند" از ساری با اثر" حسین عماد قاسم، " جمال خرمی " از آمل با اثر پلاک و " میلاد عبدی" از محمودآباد با اثر "حراج" صاحب رتبه‌های برتر شدند.

اخبار مرتبط

مازندران پنجه در پنجه کرونا

میزبانی رقابت‌های کشتی جام تختی به مازندران سپرده شد

اجرای پویش "همکلاسی مهربان" در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha