کارخانه: هراز غافلگیرمان کرد/ داوری در نتیجه بی‌تاثیر بود

کارخانه: هراز غافلگیرمان کرد/ داوری در نتیجه بی‌تاثیر بود

وی ادامه داد: بازی ما مقابل هراز بسیار جذاب بود و فکر می کنم تماشاگرانی که این مسابقه را دیدند، لذت بردند. به اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم هراز بابت این پیروزی تبریک می‌گویم. هرازی‌ها بازی را بهتر از ما شروع کردند، اما در ادامه تغییراتی در ترکیب تیم خود ایجاد کردیم که توانستیم به بازی برگردیم.

سرمربی تیم والیبال سایپا خاطرنشان کرد: لیگ امسال بسیار سخت است. خیلی از کارشناسان چند تیم را برتر از سایر تیم‌ها می‌دانند، اما من اعتقاد دارم که تمام تیم‌ها می‌توانند خطرناک و شگفتی‌ساز باشند. هنوز اول راه هستیم و مسابقات به قول معروف جا نیفتاده است. پس از شکست مقابل هراز ما زمان داریم که نقاط ضعف خود را برطرف کنیم.

کارخانه درمورد عملکرد تیم داوری در دیدار تیم‌های هراز و سایپا، گفت: شاید این جمله تکراری باشد، اما اشتباهات داوری جزئی از یک مسابقه است. قبلاً هم گفته‌ام همانطور که ممکن است بازیکنان یا مربیان اشتباه کنند، داور هم دچار اشتباه می‌شود. عملکرد داور تاثیری روی نتیجه مسابقه نداشت.

وی افزود: تیم هراز بازیکنان و مربیان خوبی در اختیار دارد و می‌توان در جمع مدعیان قرار بگیرد. آنها با عملکرد خود ما را غافلگیر کردند. آنها دو شکست در هفته‌های گذشته داشتند و می‌خواستند هرطوری که شده ما را شکست دهند و به همین دلیل جنگنده ظاهر شدند.

اخبار مرتبط

پدیده والیبال ایران در رویای جهانی شدن

لیگ برتر والیبال| صدرنشینان در چالش‌ خارج از خانه/ مس و سایپا دو گام تا ناامیدی مطلق

مومنی‌مقدم: مقابل راهیاب در حمله خوب نبودیم/ لیگ زیبا و غیرقابل پیش‌بینی است

0 نظر

ارسال نظر

capcha