اختتامیه جشنواره شعر راز‌های ارغوانی در ساری

اختتامیه جشنواره شعر راز‌های ارغوانی در ساری

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه از خانواده شهدا و جانبازان، شکایتی نشنیده ام و بسیار شاکر هستند، گفت: شهدا مکرر حیات را برای ما احیاء کردند و نباید راه شهدا را گم کنیم.
آیت الله محمدباقر محمدی لایینی با اشاره به اینکه همه ما بویژه نسل سوم و چهارم انقلاب باید رهرو راه شهدا باشند، افزود: راه درست و تعالی هنر، در تعامل با انقلاب به مقصد رهنمون می‌شود.
مسئول بسیج هنرمندان مازندران نیز در این مراسم گفت: فراخوان جشنواره راز‌های ارغوانی از اواخر تیر ماه منتشر شد که در موضوعات مختلف از جمله مدافعان سلامت و چهل سالگی دفاع مقدس بود.
حمیدرضا هراسانی افزود: مکتب سلیمانی، مدافعان حرم، جهش تولید، کمک مومنانه، سبک زندگی اسلامی ایرانی، مسجد محوری، عفاف و حجاب و ساده زیستی از محور‌های جشنواره شعر بسیج با عنوان دفاع مقدس است.
او گفت: از بین شعر‌هایی که به دستمان رسید۱۳۰ شعر منتخب شد که در قالب کتاب منتشر می‌شود و ۱۰ نفر برگزیره و یک نفر شایسته تقدیر توسط هیات داوران مشخص شدند.
دبیر جشنواره شعر بسیج تصریح کرد: ۲۱ اثر در هفت محور جشنواره به جشنواره شعر بسیج کشوری راه یافتند.
مجید بابازاده، شوکت فلاح، حسن قمی، جابر رمضان‌نژاد، مهدی وحیدی صدر، سید اسحاق فاطمی، سمانه ناسوتی، روح‌الله نظرنژاد، مریم اکبرنژاد، محمد پورمرادی و یعقوب اوژند ۱۱ منتخب جشنواره شعر دفاع مقدس مازندران هستند که با اهدای لوح تقدیر، قدردانی شدند.
ضمنا ۲۱ نفراز ۱۲۶ شاعر شرکت کننده، به جشنواره سراسری شعربسیج راه یافتندومعرفی شدند.
این جشنواره اواسط تیر ۹۹ آغاز و تعداد ۵۸۴ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
در این مراسم ۱۱ اثر برگزیده قرائت شده و از برترین‌ها تجلیل شد.

اخبار مرتبط

جشنواره جوان موثر مازنی برگزار می شود

جشنواره «شهر چراغانی» در ساری برپا شد

برگزاری جشنواره یاقوت‌های سرخ از فردا در مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha