کار سخت هراز مقابل صدرنشین لیگ

کار سخت هراز مقابل صدرنشین لیگ
کار سخت هراز مقابل صدرنشین
تیم لبنیات هراز آمل از ساعت ۱۷ فردا در سالن پیامبراعظم از تیم سایپا تهران میزبانی می‌کند.
هراز که از سه بازی گذشته با یک برد و دو باخت در رده هفتم جدول قرار دارد فردا به مصاف تیم سایپا می‌رود که با سه برد در رده نخست جدول جای دارد.
شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز، فردا بازی سختی مقابل شاگردان مصطفی کارخانه دارند. سایپا که در سه بازی گذشته خود حتی یک ست هم به حریفان نداده و همه دیدارهایش را ۳ بر ۰ پیروز شده برای تیم هراز  خطرناک است.
هرازی‌ها فردا باید با تلفیقی از نیرو‌های جوان و باتجربه به سمت پیروزی یورش ببرند تا تواناییهایشان را به رخ حریفان بکشند.
دیدار تیم‌های لبنیات هراز آمل و سایپا تهران فردا از شبکه استانی مازندران برای علاقمندان بصورت زنده پخش خواهد شد.

هورسان در سرزمین کویر
تیم هورسان رامسر در دومین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور فردا از ساعت ۱۶ در اردکان به مصاف تیم خاتم این شهر می‌رود.
هورسان که هفته نخست با تیمی نصفه و نیمه به خاطر مبتلا بودن بازیکنانش به کرونا در مقابل سایپا بازنده شد در هفته دوم بدون انجام بازی در برابر شهروند اراک برنده اعلام شد.
هورسان که هفته سوم استراحت داشت فردا در برابر تیمی به میدان می‌رود که با یک برد و دو باخت پس از آن‌ها در رده هشتم جدول قرار دارند.
رامسری‌ها که فردا نخستین محک آن‌ها در لیگ برتر والیبال است می‌خواهند قدرت خود را به نمایش بگذارند و از قافله تیم‌های برتر عقب نمانند.

اخبار مرتبط

طوفان جوانان هراز در کاشان

شکست هراز آمل در بازی اول لیگ برتر والیبال

لیگ برتر والیبال| دو برد شیرین برای هراز و هورسان

0 نظر

ارسال نظر

capcha