راه اندازی استودیو تولید محتوای الکترونیکی در غرب مازندران

راه اندازی استودیو تولید محتوای الکترونیکی در غرب مازندران

وی افزود: با توجه به شرایط جدید تعلیم و تربیت که بخش زیادی از آموزش ها به فضای مجازی انتقال یافته، نیاز جدی برای تولید محتوای الکترونیکی در تمامی مقاطع تحصیلی احساس می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: از آنجا که فاصله شهرهای غرب استان با استودیو مرکزی آموزش و پرورش مازندران در ساری زیاد بوده و معلمان در رفت و آمد دچار مشکل خواهند شد، استودیو شماره ۲تولید محتوای الکترونیکی به زودی در شهرستان عباس آباد راه اندازی می شود. 

سعدی پور با بیان اینکه این استودیو بستری مناسب برای تولید محتواهای الکترونیکی معلمان است، گفت: قرار است تولیدات این استودیو در سامانه محتوای الکترونیکی مازندران Mazandmohtava.ir بارگذاری شده و مورد استفاده دانش‌آموزان و معلمان قرار گیرد.

وی افزود:همچنین لوح فشرده محتواها به شهرستان‌ها و مناطق ارسال می شود تا دانش‌آموزان به ویژه در مناطق محروم از آن استفاده کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه در این شرایط باید به دنبال تفکر جدید باشیم، یادآورشد: در این زیست بوم جدید که کرونا برای ما ایجاد کرده باید شیوه‌های سنتی را کنار گذاشته و به فکر خلق نتایج جدید باشیم.

وی گفت: از روز نخستین که کرونا مدارس را به تعطیلی کشاند، در آموزش و پرورش مازندران خلاقیت‌های خوبی اتفاق افتاد که سامانه "مازند محتوا" یکی از آنها است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به شرایط به وجود آمده از ویروس کرونا، تصریح کرد: اولویت ما آموزش حضوری است چون در آموزش حضوری مفاهیم بهتر منتقل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد:اما خانواده‌ها می‌توانند از روش‌های مجازی و غیر حضوری نیز استفاده کنند که در این زمینه راه‌اندازی چنین استودیوی مجهزی می‌تواند برای دانش‌آموزان بسیار مفید فایده باشد.

انتهای پیام

اخبار مرتبط

بارندگی تولید علوفه در مراتع غرب مازندران را افزایش داد

اعزام ۵ تیم شرکت توزیع برق غرب مازندران به استان برف‌زده گیلان

0 نظر

ارسال نظر

capcha