تجلیل از ۸ هزار و ۵۰۰ رزمنده در قائم‌شهر در هفته دفاع مقدس

تجلیل از ۸ هزار و ۵۰۰ رزمنده در قائم‌شهر در هفته دفاع مقدس

وی افزود: اولین روز از هفته دفاع مقدس، با عنوان اقتدار، ولایت‌مداری و همبستگی ملی را با دیدار با امام جمعه شهرستان آغاز خواهیم کرد، در این روز این افتخار را داریم که پیش از شروع فرمایشات رهبری، به‌صورت نمادین از ۵۰ نفر از رزمندگان دفاع مقدس در حسینیه عاشقان تقدیر به‌عمل آوریم.

علیزاده تصریح کرد: امسال به مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس، از بیش از ۱۰۰ هزار رزمنده، ایثارگر و جانباز در سطح استان و بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ رزمنده، ایثارگر و جانباز، در سطح شهرستان با اهدا لوح تقدیر خواهد شد.

فرمانده بسیج ناحیه قائم‌شهر خاطرنشان کرد: از ابتدای هفته دفاع مقدس، تقویت گشت‌های رضویون که محله محور است را خواهیم داشت، که هر شب محلات مختلف روستایی و شهری را به‌صورت گسترده پوشش خواهند داد.

این مسؤول با اشاره به اینکه رژه خودرویی در سطح شهرستان نیز از برنامه‌های هفته دفاع مقدس به شمار می‌آید، گفت: اجرای برنامه میدانی محله محور را نیز در سطح شهرستان، با موضوع هر محله یک سنگر، در چهل نقطه به‌صورت نمادین خواهیم داشت.

وی متذکر شد: افتتاح پروژه مرکز تولید ماسک در سالن شهید بلباسی با هدف عرضه ماسک برای شهروندان که روزانه با توجه به ورود دستگاه‌های تولید ماسک اتوماتیک، بیش از ۳۰ هزار قطعه ماسک تولید می‌شود، ارزش تقریبی دستگاه‌های وارد شده، بیش از پنج میلیارد تومان است.

علیزاده تصریح کرد: در آینده‌ای نزدیک دو دستگاه تولید پارچه اسپان، در همین مرکز مورد استفاده قرار خواهد گرفت، در ایام هفته دفاع مقدس، ما چهل روضه خانگی در محضر خانواده شهدا و رزمندگان هم در شهرستان قائمشهر خواهیم داشت.

فرمانده بسیج ناحیه قائم‌شهر عنوان کرد: از اربعین تا ۲۸ صفر طبق مراحل گذشته، ششمین مرحله توزیع کمک‌های مومنانه که بیش از ۱۵هزار سبد کالا است، انجام خواهد شد، به اتفاق بسیجیان و نیروهای جهادی، رژه دفاع بیولوژیک را نیز خواهیم داشت.

این مسؤول در پایان بیان کرد: بیش از ۶۰ نفر با تجهیزات ضدعفونی کننده در این رژه شرکت خواهند کرد.

اخبار مرتبط

پخش ویژه برنامه‌های رسانه استانی مازندران در هفته دفاع مقدس

پیام تبریک مدیرکل شیلات مازندران به مناسبت هفته دفاع مقدس

۴۴۰ برنامه هفته دفاع مقدس در رامسر اجرا می شود

0 نظر

ارسال نظر

capcha