بهره‌برداری بیش از 4 هزار میلیاردسرمایه‌گذاری در مازندران نیازمند پیگیری ویژه است

بهره‌برداری بیش از 4 هزار میلیاردسرمایه‌گذاری در مازندران نیازمند پیگیری ویژه است

وی با اشاره به اینکه برای بررسی مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی علاوه بر این کار در سطح استان و محل استانداری جلسات برگزار می‌شود، اظهار کرد: در منطقه و شهرستان نیز با حضور مدیران کل، روسای بانک‌ها و مدیران شهرستانی پرونده‌ها بررسی و در صورت نیاز مصوبات مطرح و یا جهت اقدام ابلاغ می‌شوند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استان مازندران با اشاره به اینکه این جلسه برای شهرستان‌های رامسر، تنکابن و عباس‌آباد بود و از هر شهرستان ۵ پرونده مطرح شد که البته در کنار آن پرونده‌هایی نیز به صورت اتفاقی مطرح و بررسی شدند.

وی خاطر‌نشان کرد: بخشی از پرونده‌ها دارای مشکلات بانکی در قالب استمهال و پرداخت تسهیلات تکمیلی بودند و برخی نیز در حوزه مالیاتی و تامین اجتماعی دارای مشکل بودند که پیگیری شدند.

خیریان‌پور که برگزاری چنین جلساتی را بسیار موثر دانست، افزود: در برخی موارد واحدهای راکد یا در تملک بانک نیز مورد بررسی قرار گرفتند.

وی افزود: در بخش دوم جلسه نیز برخی پروژه‌های مصوب جهش تولید استان که مربوط به شهرستان‌ها نیز می‌شد را مطرح و تاکید کردیم که امیدواریم شاهد تحقق برنامه‌های جهش تولید در استان باشیم.

خیریان‌پور تصریح کرد: یکی دیگر از مصادیق هم تکمیل طرح‌های با پیشرفت بالای ۵۰ درصد بوده که تا پایان سال به اتمام برسند و مواردی که در سطح استان احصا کردیم تقریبا ۴ هزار و ۲۴۸ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در سطح ۲۳ شهرستان داریم که برای اتمام طرح باید پیگیری لازم صورت گیرد.

اخبار مرتبط

استان مازندران رتبه برتر صادرات لبنیات کشور

بازار برنج در مازندران از رکود خارج شد

تدارکات ویژه صمت برای نمایشگاه‌ها و عرضه مستقیم کالا در ماه‌ های پایانی سال

0 نظر

ارسال نظر

capcha