از تکمیل ظرفیت زمین زباله آمل تا فرصت یک‌هفته دادستان برای تعیین زمین جایگزین

از تکمیل ظرفیت زمین زباله آمل تا فرصت یک‌هفته دادستان برای تعیین زمین جایگزین

وی با اشاره به اینکه ظرفیت زمین زباله فعلی آمل تکمیل شد، افزود: با توجه به احداث سد هزار و قرار گرفتن مرکز دفن زباله در مخزن سد، مشکلات زیست محیطی مرکز دفن زباله غیرقابل انکار است.

 هاشمی تصریح کرد: از نظر کارشناسی منطقه دفن زباله عمارت شهرستان آمل فراتر از ظرفیت و گنجایش خود زباله جذب کرده و لازم است هر چه سریع‌تر تعطیل و زمین جایگزین آن مشخص شود.

شهردار آمل ادامه داد: بحران زباله آمل و شهرهای مازندران یک بحران ملی است و این استان و شهرستان نباید هزینه زباله کشور را بپردازد، ما میزبان خوبی برای کشور هستیم و زباله آنان را تحمل می‌کنیم.

وی تصریح کرد: حال عمارت اصلا خوب نیست، امیدواریم با کمک ملی و کمک مدیران استانی لکه‌های زباله استان به‌ویژه در آمل برطرف شود.

گفتنی است؛ در این جلسه کریمی دادستان مرکز استان از مدیران کل مرتبط با تایید زمین جایگزین زباله آمل خواست تا با حضور میدانی و بازدید از مکان‌های انتخاب شده در کمتر از یک هفته یک مکان را برای رفع معضل زباله نهایی کنند.

به گزارش فارس؛ این نشست با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مدیرکل صنایع و معادن، مدیرکل آب منطقه‌ای، مدیرکل محیط زیست، مدیرکل منابع طبیعی، مدیر سازمان پسماند مازندران، فرماندار آمل و رئیس شورای اسلامی شهر آمل در دفتر کریمی دادستان مرکز استان، برگزار شد.

اخبار مرتبط

رهایی یک محکوم به قصاص نفس در شهرستان آمل

آب به خانه‌های قدیمی‌ترین خیابان آمل بازگشت

عملیات شبانه برای تعریض معابر پرترافیک شهر آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha