سه هزار دانش‌آموز مازندرانی هنوز ثبت‌نام نکردند

سه هزار دانش‌آموز مازندرانی هنوز ثبت‌نام نکردند

وی  ادامه داد: این دانش آموزان شامل شرکت کنندگان در آزمون تیزهوشان یا مدارس سمپاد ، نمونه دولتی ، عقب ماندگان از فرایند هدایت تحصیلی و همچنین منتظران نتایج امتحان شهریور ماه هستند تا بتوانند ثبت نام کنند.

معاون آموزش و پرورش به آغاز سال تحصیلی از روز شنبه هفته آینده ۱۵ شهریور اشاره کرد و گفت : بسیاری از والدین نگرانی خود را از جاماندن فرزندشان از آغاز سرفصل های تحصیلی به آموزش و پرورش نیز انتقال دادند ولی جای نگرانی در این مورد نیست چون هم طبق دستورالعمل تدریس معلمان از روز یکشنبه آغاز می شود و هم این که تمامی معلمان موظف هستند برای دانش آموزانی که ممکن است ثبت نام آنان تاخیر داشته باشد کلاس‌های جبرانی برگزار کنند.

وی افزود: پیش بینی ما این است که بازماندگان نیز تا پایان هفته نخست سال تحصیلی بتوانند فرآیند ثبت نام خود را تکمیل کنند و بر سر کلاس‌های درس بنشینند.

دغدغه ثبت نام دانش آموزان مازندران برای سال تحصیلی پیش رو در حالی است که هنوز به صورت دقیق نوع برگزاری کلاس های درس مشخص نیست.

شیوع ویروس کرونا و وضعیت قرمز مازندران آغاز سال تحصیلی در این استان را با نگرانی های متعددی همراه کرد و بسیاری از والدین و دانش آموزان را در سردرگمی قرار داده است که آیا کلاس ها به صورت حضوری خواهد بود با مجازی؟

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران پیش از این اعلام کرد که آموزش در ۴۸۰ مدرسه روستایی استان که جمعیت دانش آموزی آنها کمتر از ۵۰ نفر است به صورت حضوری است ولی برای سایر مدارس تصمیم گیری نشده است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha