خدمت خالصانه جامعه پزشکی در خط مقدم جبهه سلامت

خدمت خالصانه جامعه پزشکی در خط مقدم جبهه سلامت

در متن این پیام آمده است: اول شهریورماه هر سال یادآور زادروز دانشمند و طبیب حاذق و بزرگ جهان اسلام شیخ الرئیس ابوعلی سینا است که جهان مفتخر به علم و دانش این دانشمند ایرانی است.

امسال روز پزشک در حالی در صفحه تقویم ورق خورده است که در این قریب به ۶ ماه نفس‌گیر، کشور درگیر ویروس منحوس کرونا شده و جامعه پزشکی و کادر درمانی به عنوان مدافعان سلامت با جهادی عظیم صحنه‌های بی بدیلی را در تاریخ جمهوری اسلامی خلق کردند که یادآور فداکاری‌ها و ایثار و جان فشانی قریب به ۳۵۰۰ شهید جامعه پزشکی و واحد بهداری رزمی در دفاع مقدس در خط مقدم جبهه حق علیه باطل است.

بی شک تقدیر و تشکر مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی از کادر درمانی و پزشکی کشور که خالصانه در خط مقدم جبهه سلامت برای حفظ جان و سلامتی مردم تلاش می‌کنند، موید آن است که جامعه پزشکی ایران اسلامی در بزنگاه‌های سخت و با تقدیم شهدای مدافع سلامت، توانسته است پرچم عزت کشور را در جهان برافراشته نگه دارد و از سویی کارآمدی نظام اسلامی را در حوزه بهداشت و سلامت و خدمت به مردم در بحران را به جهانیان نشان بدهد.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت بزرگ پرچمدار اسلام حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفایش در دشت نینوا، با احترام و تواضع این روز را به همه پزشکان متعهد که مخلصانه و با از خودگذشتگی در جبهه سلامت فعالیت می‌کنند، تهنیت گفته و به روح مطهر و پاک شهدای مدافع سلامت به ویژه شهدای جامعه پزشکی در استان مازندران درود می‌فرستم و از خدای متعال صحت و سلامتی همه دست اندرکاران جامعه پزشکی و توفیق خدمت رسانی بی منت به مردم را مسئلت می‌نمایم. یقینا اجر این جهاد در نزد خداوند متعال محفوظ خواهد ماند.

اخبار مرتبط

پایگاه‌های مقاومت بسیج به پایگاه‌های سلامت تبدیل شوند

رشد ۷۰ درصدی سرانه دانشجویی پزشکی در بخش فرهنگی

تسنیم گزارش می‌دهد؛ همگامی بسیج جامعه پزشکی آمل با مدافعان سلامت

0 نظر

ارسال نظر

capcha