شهرستان نکا در وضعیت فوق‌قرمز کرونا قرار دارد

شهرستان نکا در وضعیت فوق‌قرمز کرونا قرار دارد

وی افزود: آمارها در شهرستان نکا از آمار اعلام شده در استان بالاتر است و براساس اعلام از هر  100 هزار نفر جمعیت نکایی، 7 نفر بیمار بستری کرونا در بیمارستان‌های این شهرستان وجود دارد و به نوعی در وضعیت فوق قرمز قرار داریم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: اکنون با توجه به شیوع مجدد ویروس کرونا، شهرستان نکا در وضعیت فوق قرمز کرونا قرار دارد و در ماه محرم امسال باید رعایت مسائل بهداشتی با دقت بیشتری انجام شود.

خانجانی افزود: دلدادگی به ماه مرحم و امام حسین(ع) از مسائل اخلاقی و مکتبی ماست و همه ما دلداده سرور و سالار شهیدان هستیم اما اکنون در محرم امسال وضعیت و شرایط متفاوتی داریم و باید با جلوگیری از اجتماعات به سلامت افراد جامعه کمک شود.

وی با بیان اینکه روزانه بین 100 تا 150 نفر به مراکز درمانی شهرستان نکا مراجعه و 7 نفر بستری می‌شوند؛ خاطر نشان کرد: این آمارها نگران کننده است و نمی‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد.

به گفته خانجانی اکنون 533 خانوار نکایی شامل جمعیتی حدود یک‌هزار و 334 نفر در قرنطینه خانگی در منازل به سر می‌برند و نباید از این آمارها غافل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: باید واقعیت‌ها به مردم گفته شود تا متوجه خطر کرونا در جامعه باشیم و اکنون در ماه محرم با رعایت بیشتر پروتکل بهداشتی و دستورالعمل ستاد کرونا، یاری‌گر خود، خانواده و افراد جامعه باشیم.

وی با اعلام اینکه حوزه سلامت نکا دست نیاز به سمت هیأت مذهبی و مداحان و مسؤولان ذی‌ربط دراز می‌کند؛ خاطر نشان کرد: همه تلاش ما باید دوری از اجتماعات باشد تا از بروز فاجعه جلوگیری شود.

خانجانی افزود: رعایت پروتکل بهداشتی به عمل است و به حرف نیست و همه ما باید در عمل این مسائل و نکات بهداشتی را رعایت کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان نکا گفت: اصل مهم برای همه ما سلامت مردم جامعه است و امیدواریم در کنار شور حسینی با رعایت نکات بهداشتی، شعور حسینی را هم نهادینه کرده و با پیوستن به پویش " هر خانه یک حسینیه" محرمی همراه با سلامت در کنار عزاداری برای سرور و سالار شهیدان داشته باشیم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha