۵۳۳ خانوار نکایی در قرنطینه خانگی کرونایی هستند

۵۳۳ خانوار نکایی در قرنطینه خانگی کرونایی هستند

دکتر علیرضا خانجانی امروز دوشنبه در گردهمایی رهروان ولایت ویژه محرم افزود : مازندران در وضعیت قرمز قرار دارد و بر اساس اعلام وزارت بهداشت از هر ۱۰۰ نفر سه نفر بستری در شهرستان های مختلف مازندران داریم.

وی با اعلام اینکه این وضعیت شهرستان نکا حادتر از سایر مناطق مازندران است ، گفت : بر اساس آمار از هر ۱۰۰ نفر در این شهرستان هفت نفر به خاطر ابتلا به کووید-۱۹ بستری می شوند و به نوعی نکاء در وضعیت فوق قرمز قرار دارد و نباید به راحتی از کنار این وضعیت عبور کرد.

مدیر شبکه بهداشت نکاء افزود : ۵۳۳ خانوار نکایی شامل یک هزار و ۳۳۴ نفر اکنون در قرنطینه خانگی قرار دارند و باید مسائل مربوط به کرونا بدرستی رعایت شود.

خانجانی گفت : در حوزه سلامت و در محرم امسال دست نیاز به سمت هیات مذهبی و مسئولان امر دراز می کنیم که با جدیت بیشتری پروتکل های بهداشتی را رعایت و از اجتماعات جلوگیری کنند تا خدای نکرده شاهد فاجعه در نکاء نباشیم.

وی افزود: کرونا شوخی ندارد و در بین افرادی که تاکنون فوت کردند حتی کودک و جوانان و تازه عروس هم داریم و لذا باید با دقت بیشتری نکات بهداشتی، رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک جدی گرفته شود تا در کنار شور حسینی، شعور حسینی هم در دستور کار قرار گیرد.

اخبار مرتبط

مسئول بسیج جامعه پزشکی بابل با ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شد

تقدیردکترکولیوندریئس سازمان اورژانس کشورازاقدامات اورژانس بابل وستاد مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی بابل

فرماندار: وضعیت کرونایی بابل همچنان قرمز است

0 نظر

ارسال نظر

capcha