آمادگی جهاد دانشگاهی برای ورود عملیاتی به مسائل توسعه‌ای در مازندران

آمادگی جهاد دانشگاهی برای ورود عملیاتی به مسائل توسعه‌ای در مازندران

وی با بیان اینکه، نقش جهاد دانشگاهی در مسائل توسعه‌ای مازندران، بیش از پیش احساس می‌شود، گفت: به دنبال برون رفت جهاد دانشگاهی مازندران از برخی مشکلاتی هستیم که با آن دست و پنجه نرم می‌کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: به دنبال آن هستیم تا جهاد دانشگاهی مازندران در ماموریت‌های مهم استان ورود کند.

محمدرضا شافعیان رئیس جهاد دانشگاهی مازندران نیز در این دیدار تاکید کرد: این نهاد انقلابی، با فعالیت در 4 حوزه آموزشی، فرهنگی، پژوهشی و اشتغال می‌تواند در توسعه مازندران تاثیرگذار باشد.

وی ضمن آمادگی جهاد دانشگاهی برای پذیرش طرح‌هایی که در توسعه مازندران نقش دارند، گفت: جهاد دانشگاهی مازندران آمادگی دارد تا تجربیات پژوهشی، ظرفیت‌ها و پتانسیل سازمانی خود را برای ارتقای توسعه در این استان، به میدان عمل بیاورد.

رئیس جهاد دانشگاهی مازندران در ادامه با بیان برخی پروژه‌های در دست اقدام این نهاد در مازندران، ضمن برشمردن تعدادی از مشکلات پیش‌روی جهاد دانشگاهی استان، خواستار نقش‌آوری بیشتر این نهاد انقلابی در توسعه مازندران شد.

به گزارش ایسنا، در این دیدار صمیمی، دو طرف، راهکارهای برون رفت جهاد دانشگاهی مازندران از مشکلات پیش‌روی را بررسی کردند و در خصوص مسائل توسعه‌ای این استان به تبادل نظر پرداختند.

اخبار مرتبط

شناسایی ۲ هزار و ۳۰۰ مشاغل خانگی در مازندران

تولید جلبک‌ اسپرولینا مهم‌ترین دستاورد جهاد دانشگاهی مازندران

0 نظر

ارسال نظر

capcha