طرح‌های نیمه تمام اولویت دار در ردیف بودجه ویژه

به گزارش مازندروز نقل از  صداوسیمای مرکز مازندران، استاندارمازندران در بازدید از روستای افرابن بندپی شرقی بابل گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ طرح نیمه تمام در استان وجود دارد که بودجه عمرانی امسال بر اساس اولویت دار بودن طرح‌های نیمه تمام هزینه می‌شود.
حسین زادگان به محدودیت منابع مالی به دلیل شرایط تحریم اشاره کرد و افزود: رفع مشکلات آب، راه، مخابرات، کشاورزی، طرح هادی و منابع طبیعی روستا‌های محروم در مناطق کوهستانی در الویت ویژه قرار دارد.او با اشاره به این که مشکلات آب آشامیدنی از مشکلات مناطق کوهستانی است که برای حل فعلی آن تصمیم گیری کردیم، گفت: برای حل مشکلات مناطق محروم با توجه به مضایق اعتباری باید اولویت بندی کنیم و با تعامل و هم افزایی در رفع آن‌ها بکوشیم.
استاندار مازندران افزود: بسیاری از مسائلی نیاز به اعتبار ندارد و می‌توان با جدیت، پیگیری و هم افزایی همه مدیران و مسئولان از آن‌ها گره گشایی کرد.
حسین زادگان به مشکلات روستا‌هایی که در مجاورت جنگل قرار دارند اشاره کرد و گفت: براساس قول مساعد رییس سازمان جنگل‌ها مشکل طرح هادی این روستا هفته آینده حل خواهد شد.
او به مشکل آب آشامیدنی مناطق کوهستانی به دلیل سخت عبور بودن راه دسترسی اشاره کرد و گفت: به زودی تصمیم برای حل معضل در این مناطق گرفته خواهد شد.

اخبار مرتبط

بازدیدمیدانی دکترقاسم عزیززاده گرجی معاون استانداروفرماندار ویژه شهرستان بابل ازاجرای طرح هادی دربخش بابلکنار

استاندار مازندران: ارتباطم با دانشجویان دائمی می‌شود/ دانشجویان مراقب نفوذی‌ها باشند

تولید 430 تنی گندم در بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha