کسب یک امتیاز حساس نساجی از آبادان

کسب یک امتیاز حساس نساجی از آبادان
ترکیب نساجی مازندران در این بازی:
علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی ممشلی، مجتبی بیژن، علی‌اصغر عاشوری، حسین ماهینی، رحمان جعفری (۸۵- روح الله باقری)، سیدمحمد میری، علی شجاعی، محمدمهدی نظری (۸۵ محمد حسین باباگلی) و حسین زامهران
سرمربی: محمود فکری

ترکیب صنعت نفت آبادان:
محمد دریس - عیسی آل‌کثیر - طالب ریکانی (۸۵-غبیشاوی) - میلاد جهانی - مصطفی احمدی - سیدمحمد قریشی - جعفر سلمانی - رضا جبیره (۷۳-مهدی مومنی) - محمد اهل‌شاخه - عبدالله ناصری (۵۹- عقیل کعبی) - محمود مطلق‌زاده (۵۹-بختیار رحمانی)
سرمربی: بهنام سراج

دو تیم بازی تهاجمی و جذابی را از همان ابتدا انجام داده و موقعیت‌های زیادی را هم روی دروازه‌ها خلق شد و در نهایت هر کدام از دو تیم یک بار دروازه حریف را باز کرد. نیمه اول دو تیم با همین نتیجه به پایان رسید.
در نیمه دوم، دو تیم همان بازی تهاجمی را انجام دادند، اما علیرضا حقیقی و محمد دریس دروازه بان‌های دو تیم در جلوگیری از موقعیت‌های حریف عملکرد خوبی داشتند و در نهایت این بازی جذاب با همین نتیجه به پایان رسید
شرح گلها:
صنعت نفت ۱ - نساجی صفر- در دقیقه ۲۶ یک ضربه ایستگاهی از سمت راست را میلاد جهانی روی دروازه ارسال کرد و رضا جبیره در بین مدافعان نساجی با ضربه سر دروازه علیرضا حقیقی را باز کرد.
صنعت نفت ۱ نساجی ۱ در دقیقه ۴۵ علی شجاعی از سم چپ و با پای چپ یک توپ زمینی و تیز را به شش قدم فرستاد و رحمان جعفری از بین مدافعان نفت خودش را پرت کرده و با پای راست دروازه نفت را باز کرد.

حاشیه‌های بازی:
میلاد جهانی بازیکن ساروی صنعت نفت با پاس گلی که روی گل اول نفت آبادان داد تعداد پاس هایش را به ۷ رساند.
رضا جبیره در دومین بازی متوالی روی پاس میلاد جهانی گلزنی کرد
محمود فکری و تمامی اعضای کادرفنی تیم نساجی مثل دین محمدی و حنیف عمران زاده در اکثر زمان‌های بازی ایستاده بازی را تماشا می‌کردند و در تمام طول نیمه اول صدای فریاد‌های آن‌ها که با بازیکنان تیمشان صحبت می‌کردند به گوش می‌رسید.
محمود فکری در سومین بازی اش به عنوان سرمربی نساجی بازهم شکست نخورد. او در دو بازی قبلی برده بود، اما این بار برابر نفت به مساوی رسید.
بهترین بازیکن زمین: میلاد جهانی هافبک نفت آبادان در روزی که دو تیم فرصت‌های زیادی داشتند در چند نوبت با پاس هایش برای نفت آبادان موقعیت سازی کرد و در نهایت هفتمین پاس گل فصلش را هم داد. علیرضا حقیقی هم در این بازی در زمره بازیکنان خوب زمین بود.
تیم نساجی با این مساوی ۲۷ امتیازی شد و در رده نهم جدول باقی ماند و تیم صنعت نفت هم با ۳۷ امتیاز در مکان هفتم جدول قرار دارد.

نشست خبری سرمربی نساجی:
سرمربی نساجی در نشست خبری پس از بازی با صنعت نفت گفت: جا دارد به تیم نفت آبادان خسته نباشید بگویم، چون بازی خوبی ارائه دادند و یک امتیاز گرفتند. به بازیکنان خودم هم خسته نباشید می‌گویم که با تمام وجود جنگیدند و با وجود گرمای هوا، بازی خوبی ارائه کردند و موقعیت‌های خوبی را ساختند. می‌توانستیم برنده هم باشیم، این سومین بازی خارج از خانه بود، اما بخت با ما یار نبود. بازی خوبی را شاهد بودیم، چون موقعیت‌های خوبی را روی دروازه به وجود آوردیم و امیدوارم بچه‌های ما در بازی‌های آینده قدر این فرصت‌ها را بدانند و بتوانیم جایی که می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم، این کار را کنیم و برنده شویم.
محمود فکری همچنین درباره وضعیت لیگ گفت: در مجموع چه زمانی که لیگ تعطیل بود و چه زمانی که این ویروس وجود دارد و بازی برگزار می‌شود و چه ماه‌های بعد، ما این ویروس را خواهیم داشت و مجموعه باشگاه‌ها و ورزشکاران باید حواسشان باشد و فاصله را رعایت کنند تا الگویی برای مردم باشند که مسائل بهداشتی را رعایت کنند تا ویروس هرچه زودتر جمع و جور شود. فکر کنم بازی‌ها باید برگزار شوند تا تکلیف مسابقات روشن شود و با رعایت پروتکل‌ها هم مشکلی برای اهالی فوتبال به وجود نیاید.
سرمربی نساجی درباره بازی بعدی این تیم افزود: بازی بعدی در خانه مقابل نفت مسجدسلیمان است. نفت یکی از بهترین تیم‌های لیگ است و امیدواریم بازی خوبی را ارائه دهیم و باتوجه به بازی خانگی سه امتیاز کامل را بگیریم.

اخبار مرتبط

تقلای قعر نشینان لیگ برتر فوتبال برای بقا / اضطراب سقوط برای نساجی قائمشهر

درخواست مدیرعامل نساجی از مجلس

برای دیدن هواداران نساجی لحظه‌شماری می‌کنم

0 نظر

ارسال نظر

capcha