با وعده دیگران نیم توان کشور را اداره کرد

با وعده دیگران نیم توان کشور را اداره کرد

وی با بیان این که با مدیریت انقلابی و تفکر جهادی می توان بر مشکلات فائق آمد، افزود: با مدیریت لیبرالی نمی توان امیدی به پیشرفت اقتصادی کشور داشت.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وابستگی خطر بزرگی برای پیشرفت و توسعه کشور است، ادامه داد: دشمنان، در طول تاریخ همه توان خود را برای جلوگیری از پیشرفت ایران اسلامی به کار گرفتند.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که وابستگی مانع بزرگی برای پیشرفت کشور در ابعاد مختلف است، گفت: تنها راه توسعه و پیشرفت کشور تکیه بر توان و ظرفیت داخلی است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که دشمنان از پیشرفت و جهش اقتصادی ایران اسلامی هراسان هستند، افزود: به همین دلیل همه قدرت های غربی همه توان خود را در جهت وابسته نگاه داشتن ایران اسلامی به کار گرفتند.

وی با بیان این که، جهش در تولید و اقتصاد با وابستگی محقق نخواهد شد، ادامه داد: قطع وابستگی یکی از مهم ترین الزامات پیشرفت و جهش کشور در حوزه اقتصادی است.

حجت الاسلام شکریان با اشاره به این که متأسفانه در سال های اخیر ظرفیت های بالقوه کشورمان در حوزه اقتصادی مورد بی توجهی قرار گرفته است، گفت: اگر از این ظرفیت های بالا به خوبی بهره گرفته شود شاهد یک جهش اقتصادی مناسب در کشورمان خواهیم بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که کشور را نمی توان با وعده دیگران اداره کرد، افزود: شناسایی و تقویت ظرفیت های داخلی بهترین راه پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به این که ایران اسلامی در طول چهل سال اخیر با تکیه بر همین توان داخلی امروز به یک قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده است، گفت: امروز نیز کلید حل همه مشکلات کشور در بهره مندی از توان و ظرفیت داخلی به ویژه جوانان این مرزوبوم است.

حجت الاسلام شکریان با بیان این که متأسفانه این روزها برخی ها در تلاش هستند ناکارآمدی خود و همفکرانشان را به نظام، انقلاب و رهبری نسبت دهند، افزود: این در حالی است که مشکلات امروز کشور محصول سیاست های غلط مسؤولان در طول هفت سال اخیر است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که کسانی که این روزها رویای مذاکره را در ذهن خود می پرورانند باید بدانند آمریکا و اروپا نزد ملت ایران هیچ جایگاهی ندارند، ادامه داد: ملت با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی مقتدرانه در برابر هر جریانی که بخواهد آرمان ها و ارزش های انقلاب را تضعیف کند خواهند ایستاد.

اخبار مرتبط

بابایی: درک درست از مشکلات اقتصادی بسیاری از اعتراضات را رفع می‌کند

0 نظر

ارسال نظر

capcha