اضافه شدن ۵ نیروگاه برق به مدار تولید در مازندران

اضافه شدن ۵ نیروگاه برق به مدار تولید در مازندران

ا

و افزود: نیروگاه ۲۵ مگاواتی در شهرستان آمل توسط شرکت مگاتوان سیستم خاورمیانه با سرمایه گذاری ۳۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۱۸ نفر در حال احداث است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران همچنین از افتتاح نیروگاه ۱ مگاواتی توسط شرکت کیمیا صنعت شمال در شهرستان قائمشهر خبر داد و گفت: این نیروگاه با حجم سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۶ نفر در کنار نیروگاه ۵/۰ مگاواتی توسط شرکت تعاونی نیک اندیشان کاسپین نیروی طبرستان در شهرک صنعتی کوهی خیل جویبار با حجم سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۳ نفر، در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.

خیریانپور ادامه داد: فاز اول نیروگاه ۵ مگاواتی با سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۸ نفر توسط شرکت تانیر ویژه در شهرستان بابل و نیروگاه ۲۵ مگاواتی توسط شرکت ماهتاپ کاسپین در شهرستان بهشهر با حجم سرمایه گذاری ۳۵۰۰ میلیارد ریال و اشتغازایی ۶ نفر نیز بزودی افتتاح می شود.

او با اشاره به بهره برداری کامل این پروژه‌ها از مجموع ۹ نیروگاه در دست احداث افزود: ۵ نیروگاه به ظرفیت ۵/۵۶ مگاوات و با حجم سرمایه گذاری ۷۶۵۰ میلیارد ریال تا پایان نیمه اول امسال به بهره برداری خواهد رسید.

اخبار مرتبط

عبور تولید انرژی در نیروگاه نکا از مرز سه میلیارد کیلووات ساعت

واحد ۲ گازی نیروگاه نکا به مدار تولید برگشت

۹ نیروگاه کوچک در مازندارن در دست ساخت است

0 نظر

ارسال نظر

capcha