کلاهبرداری از شهروندان در پوشش فروش نرم‌افزارهای رژیم غذایی

کلاهبرداری از شهروندان در پوشش فروش نرم‌افزارهای رژیم غذایی

وی افزود: بسیاری از برنامه‌های رژیم غذایی که این افراد برای متقاضیان ارسال می‌کنند برنامه‌های است که با یک جستجوی ساده در اینترنت می‌توان به صورت رایگان به دست آورد.

رئیس ‌پلیس فتا استان ‌مازندران‌ ادامه داد: شگرد دیگر این مجرمان در تبلیغات برنامه‌های رژیم غذایی هدایت کاربران به درگاه‌های فیشینگ بانکی است که با سرقت اطلاعات بانکی شهروندان حساب آنها را خالی می‌کنند.

این مقام مسئول به کاربران توصیه کرد: در هنگام خرید آنلاین حتما توجه کنند که درگاه بانکی فیشینگ نباشد. برای اطمینان بیشتر به سایت شاپرک به آدرس www.shaparak.ir مراجعه کنید و با انتخاب گزینه «شرکت‌های مجاز به انجام فعالیت» از آدرس اینترنتی درگاه‌های پرداخت معتبر مطلع شوید.

سرهنگ خورشاد یادآور شد: حتما برای دریافت برنامه رژیم غذایی به پزشک متخصص مراجعه کنید چرا که بسیاری از تبلیغاتی که در فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی می‌شود توسط افراد فاقد تخصص است که اجرای این برنامه‌ها می‌تواند حتی سلامت شما را به خطر بیندازد.

این مقام انتظامی در پایان از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir لینک مرکز فوریت‌های سایبری با ما درمیان بگذارید.

اخبار مرتبط

کلاهبرداری ۴۰ میلیاردی زوج شیاد از ۸۷ نفر

۱۲۰ میلیارد کلاهبرداری در فریدونکنار

کشف کلاهبرداری میلیاردی در آمل

0 نظر

ارسال نظر

capcha