حذف کرونایی خبرنگاران و عکاسان ورزشی مازندران

حذف کرونایی خبرنگاران و عکاسان ورزشی مازندران

براساس اعلام هیات فوتبال استان مازندران خبرنگاران ورزشی می بایست  سوالات خود از هر سرمربی  دو تیم را به صورت آنلاین از طریق واتساب به یکی از خبرنگاران ورزشی قائمشهر که از  نماینده هیات فوتبال این شهرستان نیز به نوعی به حساب می آید ، ارسال کنند و ایشان به نمایندگی از سایر خبرنگاران ورزشی که تعدادشان بیش از ۱۵ نفر می رسد، از این طریق پاسخ سووالات خود را دریافت کنند و با صفحه اینستاگرام هیات فوتبال و یا باشگاه نساجی برای خبرنگاران ارسال می کند.
مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان مازندران  گفت : براساس برنامه  سازمان لیگ فدراسیون فوتبال ایران که از طریق روابط عمومی این سازمان به هیات فوتبال ارسال شد ، یک گروه واتساپی برای عضویت خبرنگاران ورزشی تشکیل و اکثر خبرنگاران ورزشی مازندران نیز در این گروه قرار گرفتند.
علی امینی افزود : خبرنگاران از طریق همین گروه می توانند سووالات خود را به یکی از خبرنگاران ورزشی که از سوی هیات فوتبال استانی انتخاب شده ، ارسال کنند و ایشان اخبار کنفرانس خبری پیش و پس از مسابقه را برایشان ارسال می کند.
به گفته وی فیلم کنفرانس خبری سرمربیان دو تیم نیز در صفحه ایسنتاگرام هیات فوتبال استان و باشگاه فرهنگی ، ورزشی نساجی قائمشهر برای بهره برداری خبرنگاران ورزشی قرار داده می شود.
وی اضافه کرد : عکاسان خبری نیز طبق همین پروتکل بهداشتی مجوز حضور در زمین را ندارند و دو عکاس ورزشی منتخب هیات فوتبال این رویداد ورزشی را عکاسی و برای این افراد ارسال خواهند کرد.
براساس آمار حدود ۴۰ خبرنگار و عکاس ورزشی در سالیان اخیر و پیش از شیوع ویروس کرونا دیدار تیم نساجی قائمشهر تنها نماینده مازنی ها در لیگ برتر را از نزدیک پوشش می دادند.
بیش از ۴۰۰ پایگاه خبری، سرپرستی  نمایندگی روزنامه ها و خبرگزاری های کشور و روزنامه های محلی در استان مازندران مجوز فعالیت دارند که حدود ۸۰۰ خبرنگار نیز در این حوزه های خبری فعالیت دارند که یک پنجم آنها را خبرنگاران ورزشی تشکیل می دهند.
هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاههای ایران  فردا یکشنبه ۱۵ تیرماه راس ساعت ۲۱ با انجام یک بازی بین نساجی قائمشهر و فولاد خوزستان در استادیوم شهید متقی قائمشهر پیگیری می شود و این نخستین میزبانی این تیم مازنی از رقابت های لیگ برتر در سال جاری است و محمدحسین ترابیان این دیدار را  قضاوت خواهد کرد.
تیم نساجی با ۲۶ امتیاز در رده نهم و فولاد خوزستان نیز با ۳۹ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارند و سرمربیگری تیم نساجی قائمشهر را هم اکنون محمود فکری برعهده دارد که اواخر سال گذشته با استعفای رضا مهاجری مسوولیت کادر فنی این تیم را بر عهده گرفت. سرمربیگری تیم فولاد خوزستان را جواد نکونام  که  در دوران مسوولیت ایشان به عنوان کادر فنی در سال ۹۶ تیم نساجی قائمشهر موفق به صعود به لیگ برتر شد، بر عهده دارد.

 

 

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha