راه عزت و اقتدار کشور مذاکره با غرب نیست

راه عزت و اقتدار کشور مذاکره با غرب نیست

حجت الاسلام صدر الله اسماعیل زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، پیشرفت کشور را در گرو تفکر انقلابی و مدیریت جهادی دانست و گفت: با نگاه به بیرون نمی توان پییشرفت کشور را شاهد بود.

وی با بیان این که اگر امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف به یک قدرت منطقه ای و جهانی تبدیل شده ناشی از نگاه انقلابی و تفکر جهادی است، خاطرنشان کرد: استمرار و تقویت این جایگاه نیازمند گسترش این نوع تفکر در جامعه است.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که وابستگی سم مهلکی برای پیشرفت و توسعه کشور است، تصریح کرد: باید از توان و ظرفیت داخل در جهت رشد و شکوفایی کشور بهره گرفته شود.

وی با بیان این که متأسفانه بسیاری از ظرفیت های داخلی کشور نادیده گرفته می شود، افزود: اگر در شناسایی و بهره گیری از توانمندی های داخلی کشور میان همه مسؤولان یک اجماع وجود داشته باشد به طور حتم شاهد شکوفایی و جهش در بخش های مختلف خواهیم بود.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با اشاره به این که اعتماد به اروپا اشتباه است، تصریح کرد: اروپایی علیرغم این که از برجام خارج نشدند، اما در عدم اجرای تعهدات خود همسو با آمریکا حرکت کردند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که همه تلاش مسؤولان کشور باید قطع وابستگی به خارج باشد، ادامه داد: تحول و پیشرفت همه جانبه در کشورمان نیازمند بهره مندی از توان و ظرفیت داخلی است.

وی با اشاره به این که مذاکره با غرب هیچ دستاوردی برای ملت ایران نداشته و نخواهد داشت، افزود: غربی ها در مذاکرات تنها به دنبال منافع نامشروع خود و فشار به ملت ایران هستند.

حجت الاسلام اسماعیل زاده با بیان این که برجام به وضوح ثابت کرد که به هیچ عنوان نمی توان به آمریکا و اروپا اعتماد کرد، ادامه داد: مقام معظم رهبری از همان ابتدا، نسبت به مذاکرات با طرف های غربی خوشبین نبودند و نسبت به بدعهدی طرف مقابل هشدار دادند.

معاون پژوهش حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه حفظ عزت و اقتدار کشور مذاکره با غرب نیست، تصریح کرد: ایستادگی، مقاومت و بهره مندی از توان داخلی بهترین راه تقویت جایگاه ایران اسلامی در عرصه های مختلف است.

اخبار مرتبط

مصاحبه علمی داوطلبان سطح چهار حوزه علمیه خواهران مازندران برگزار شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha