احداث بزرگ‏‏‌ترین شهرک صنعتی مازندران و گلستان در بهشهر

احداث بزرگ‏‏‌ترین شهرک صنعتی مازندران و گلستان در بهشهر

محمد توکلی سه شنبه‌شب در نشست با اعضای بسیج رسانه شهرستان بهشهر و خبرنگاران اظهار کرد: شهرک‌های صنعتی شرق مازندران شامل شهرک‌های بهشهر، نکا، گلوگاه و میاندرود است که در اشتغال‌زایی منطقه نقش‌آفرینی کردند.

وی افزود: هم اکنون بیش از 100 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک‌های صنعتی شرق مازندران فعال است و بیش از 30 واحد هم در دست ساخت و ساز است.

مسؤول شهرک صنعتی شرق مازندران از احداث بزرگترین شهرک صنعتی مازندران و گلستان در بهشهر خبر داد و گفت: این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت 700 هکتار احداث می‌شود.

توکلی با بیان اینکه شهرک 700 هکتاری بهشهر، به نام سردار شهید سلیمانی نام‌گذاری شده است؛ یادآور شد: این شهرک دارای مجوز محیط زیستی است و از ایجاد صنایع آلاینده در این شهرک ممانعت می‌شود.

وی با اشاره به فعال بودن 31 واحد صنعتی و تولیدی در شهرک صنعتی بهشهر افزود: هم اکنون شهرستان بهشهر دارای شهرک صنعتی در 2 فاز است و تلاش داریم تا با ایجاد این شهرک صنعتی، اشتغال زایی مناسبی برای افراد بیکار ایجاد شود.

مسؤول شهرک صنعتی شرق مازندران گفت: ایجاد شهرک‌های صنفی هم از برنامه‌های مهمی است که در دستور کار است و در شهرستان بهشهر تاکنون صنف آهن‌فروشان در این بخش پیش قدم شده است تا با ایجاد شهرک صنفی جداگانه، صنایع این شغل به شهرک صنفی منتقل شود.

اخبار مرتبط

تدارکات ویژه صمت برای نمایشگاه‌ها و عرضه مستقیم کالا در ماه‌ های پایانی سال

۲۷ هزار میلیارد ریال برای تامین برق پایدار در مازندران سرمایه گذاری شد

«بیمه» صید همیشه فراری صیادان مازندرانی/ این صید به تور ماهیان گیر نمی‌کند!

0 نظر

ارسال نظر

capcha