آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه همزمان با دهه کرامت

آغاز مرحله چهارم رزمایش کمک مومنانه همزمان با دهه کرامت

وی افزود: رزمایش کمک مومنانه در ۳ مرحله اول تعداد ۳۵۰۰ بسته به ارزش ۳ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان به همت خیران، فرماندهان پایگاه مقاومت و حوزه‌ها، هیأت‌های مذهبی، سازمان های مردم نهاد و بسیجیان و مردم تهیه و توزیع شد.

همچنین سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز طی سخنانی  اظهار کرد: قدرتی که در مقابل دشمن داریم به واسطه خون شهدا است و سپاه برای حفظ و ادامه اقتدار و عزتی که شهدا برایمان به جا گذاشته باید ملجا باشیم تا بتوانیم مرجع باشیم و همچنین بین و پشتیبان مردم باشیم.


وی افتخار سپاه را وصل بودن  به مردم دانست و افزود: افتخار سپاه وصل به مردم و پشتوانه مردم است و امروز وظیفه سپاه مردم‌داری، مردم یاری و مردم نوازی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران با اشاره به پیروی سپاه از ندای حکیمانه مقام معظم رهبری، خاطر نشان کرد: سپاه شهرستان چالوس با کمک مردم ، بسیجیان، ائمه جماعات، هیأت‌های مذهبی و نهادهای حمایتی کمک بسیار خوبی تا به امروز طی چهار مرحله جمع آوری و به دست نیازمندان رسانده است.

 

مسلمی بیان کرد: به همه فرماندهان توصیه کردم که برای رفع مشکل مردم منتظر اجازه از بنده نباشند و با تمام امکانات در جهت یاری رساندن و رفع مشکلات مردم پیشی گرفته اقدامات لازم را انجام دهید چون سپاه متعلق به مردم و در دل مردم جای دارد.

وی یادآور شد: رفتار انقلابی و جهادی سپاه و همچنین عملکرد پاسداران باید از جنس سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی باشد و اگر خدای نکرده از این موضوع فاصله بگیرند روز افول و گوشه‌گیری سپاه است.

فرمانده سپاه کربلا بسیج را یک ظرفیت بالقوه دانست و افزود: وظایف ذاتی ما و بسیجیان در کنار مسائل دفاعی و امنیتی محرومیت‌زدایی است که انشالله با به خدمت گرفتن تمامی ظرفیت‌های سپاه و بسیج در این راستا جهت برطرف کردن مشکلات اقدامات لازم را انجام دهیم.

 

مسلمی به ارتباط نزدیک با ائمه جماعات تاکید کرد و گفت: امام جماعات نماینده هستند، فاصله سپاه و ائمه جماعات باید به نقطه صفر برسد، امروز امام جمعه تقویت نهاد رهبری و ما سرباز ولایت هستیم.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha