خدمات درمانی اورژانس به 20 مصدوم حادثه ترافیکی

خدمات درمانی اورژانس به 20 مصدوم حادثه ترافیکی

وی افزود: در حادثه اول که به مرکز ارتباطات اورژانس مازندران اطلاع داده شد، برخورد ریو و سمنددرمحور فیروزکوه منطقه شوراب بود که ۷ مصدوم بر جای گذاشت که مصدومان همگی آقا بودند که توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان شهدای زیراب  منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس مازندران اضافه کرد: حادثه دوم در اثر برخورد پراید و پژو در منطقه بایجان در جاده هراز اتفاق افتاد و سه مصدوم حادثه که دو آقا و یک خانم بودند توسط بالگرد اورژانس از محل حادثه به بیمارستان ۱۷ شهریور شهرستان آمل منتقل شدند.

اشک‌پور بیان کرد: در حادثه سوم که در اثر برخورد دو دستگاه پراید در گلوگاه منطقه طوسکا چشمه به مرکز پیام شرق استان اعلام شد پنج مصدوم برجای گذاشت که توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان‌های ثامن گلوگاه و خاتم الانبیاء بهشهر منتقل شدند. 

وی تصریح کرد: در حادثه چهارم که به مرکز پیام غرب استان اعلام شد در کمربندی چالوس بین خودروهای پراید،پژو و وانت اتفاق افتاد که 5 مصدوم برجای گذاشت که توسط تیم‌های اورژانس به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس مازندران ادامه داد: یک آقای ۳۲ ساله در ساحل چلندر نوشهر به دلیل بروز عوارض ناشی از غرق شدگی توسط تیم اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی نوشهر منتقل شد.

اشک‌پور یادآور شد: یک آقای ۲۸ ساله در ساحل دریاسر نوشهر به دلیل بروز عوارض ناشی از غرق شدگی توسط تیم اورژانس نوشهر به بیمارستان شهید بهشتی این شهرستان منتقل شد.

اخبار مرتبط

ثبت بیش از ۵۸ هزار تماس با اورژانس مازندران

بازدید رییس سازمان جنگل‌ها از پاسگاه‌های حفاظتی جنگل‌های هیرکانی

آغاز طرح زمستانه اورژانس/بکارگیری ۴۶ بالگرد و ۶۸ اتوبوس آمبولانس

0 نظر

ارسال نظر

capcha