رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر: مشکلی در تامین بیماران در بخش ایزوله منفی بیمارستان نداریم

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر: مشکلی در تامین بیماران در بخش ایزوله منفی بیمارستان نداریم

محمد سلطان تویه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در نوشهر اظهار داشت: هیچ مشکلی برای پذیرش بیماران در بخش ایزوله منفی نداریم و کمبود نی و تجهیزات مشکل اصلی بیمارستان نوشهر است.

وی درباره روند فعلی مقابله با کرونا ویروس افزود: همان طور که همه مراکز درمانی و رسانه‌ها، اعم از مطبوعات و رسانه‌های برخط و صدا و سیما و نیز مسئولان و نهادهای مرتبط، بارها اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی کرده‌اند، همچنان رعایت پروتکل حفاظت و بهداشت فردی بسیار مهم و الزامی است و باید فاصله‌گذاری اجتماعی را حتما حفظ کنیم.

سلطان تویه با تاکید بر استفاده از ماسک‌های بهداشتی، افزود: باید دست‌های خود را به‌طور مکرر شستشو و ضدعفونی کرده و از تماس آنها با صورت و چشم‌ها خودداری و عملا مراقبت‌های بهداشتی لازم را همچنان رعایت کنیم، چون مشخص نیست که چه زمانی از شر این ویروس منحوس خلاص و امکان برقراری شرایط کاملا عادی فراهم شود.

وی درباره اتمام پروژه ساختمان اورژانس در تنها بیمارستان دولتی شهرستان نوشهر و زمان بهره‌برداری آن گفت: مقرر شده تا 31 تیرماه، ساختمان اورژانس نوشهر آماد بهره‌برداری شود که با نصب تاسیسات موتورخانه و انجام کارهای محدود در بخش اصلی اورژانس باقی مانده است، عملا تا پایان این هفته در واقع پروژه آماده بهره‌برداری خواهد شد.

سلطان تویه در پاسخ به مشکلات موجود در بخش ایزوله منفی بیمارستان نوشهر گفت: مشکلات بخش ایزوله منفی، موارد بسیار جزیی هستند که با توجه به تهیه لوازم، تا چند روز آینده برطرف می‌شود.

وی با تکذیب مشکل برای پذیرش بیماران در بخش ایزوله منفی بیمارستان نوشهر افزود: ما هیچ مشکلی در مورد پذیرش بیماران در بخش ایزوله منفی نداریم و این بخش کاملا فعال است و بیمارانی که بستری شدن آنها در این بخش لازم تشخیص داده شود، بلافاصله پذیرش خواهند شد.

رئیس بیمارستان شهید بهشتی نوشهر از کمبود نیرو در بیمارستان شهید بهشتی شهرستان نوشهر ابراز گله‌مندی کرد و افزود: اقدامات لازم برای جذب کارکنان و تخصیص تجهیزات درمانی و بیمارستانی را انجام داده و همه روزه پیگیر این معضل هستیم، ولی یکی از مشکلات اصلی و اساسی در این بیمارستان عدم وجود کارکنان کافی است که با توجه به توریستی بودن این منطقه و آغاز فصل تابستان و حضور گردشگران در این روزهای بحرانی و کرونایی باعث شده تا حجم کار پرسنل موجود، چندین برابر شود.

سلطان تویه با اظهار امیدواری، این نوید را به شهروندان نوشهری داد تا با توجه به پیگیری‌ها و رایزنی‌های انجام شده به‌زودی شاهد اتفاقات خوب در این بیمارستان باشیم و علاوه بر جذب نیروهای جدید و تازه نفس، امکانات و تجهیزات نوین پزشکی و درمانی هم وارد و مهیا شود.

اخبار مرتبط

بستری بیماران کرونایی در بابل باز هم افزایشی شد

اختصاص هزینه‌ 4 مجلس ترحیم در پل‌سفید به خیریه/ تهیه جهیزیه و توزیع سبد کالا بین نیازمندان

ترخیص 36 بیمار مشکوک به کرونایی از بیمارستان های چالوس

0 نظر

ارسال نظر

capcha