نماینده ولی‌فقیه در مازندران:خدمت به مردم باید بی‌منت و بی‌حاشیه باشد

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:خدمت به مردم باید بی‌منت و بی‌حاشیه باشد

حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی روز چهارشنبه  در مراسم بهره برداری از چند طرح شهرداری ساری افزود: بررسی ها نشان داده است که بسیاری از اختلاس های میلیاردی که در کشور صورت می گیرد با شهوت مالی نیست بلکه از سوی عده ای در قالب جریان های معاند سیاسی و اقتصادی صورت می گیرد که با هدف خدشه دار کردن کلیت نظام و حاکمیت هدایت می شوند.

وی توضیح داد: بسیاری از اختلاس های میلیاردی که در کشور صورت گرفته است ، پای سرویس های اطلاعاتی دشمنان در کار بوده است و این گونه فعالیت ها خدمت مدیران صادق  کشور را زیر سوال برده است.

امام جمعه مرکز استان مازندران  با تاکید بر این که همه مدیران در هر سطحی باید مراقب فعالیت ها باشند و طبق ضوابط و قوانین به مردم خدمت بی منت و بی حاشیه ای را ارائه بدهند، تصریح کرد: بسیاری از طرح های مدیریت شهری ، استان و ملی محسوب می شود و  کارخانه های زباله سوز نوشهر و ساری از خواسته های به حق شهروندان این استان است.

محمدی لائینی با بیان این نکته که اگرچه این ۲ کارخانه بسیار مهم و اثر گذار در مدیریت پسماند هستند اما با راه اندازی این ۲ طرح ،همراهی و همکاری مردم در تفکیک زباله و کاهش حجم زباله باید دوچندان شود، تصریح کرد: یقین کنید پسماند استان مازندران با همکاری شهروندی حل و فصل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران از مدیران استانی خواست تا طرح های مرکز استان که پیشانی مازندران محسوب می شوند را به صورت ویژه مورد توجه قرار بدهند.

وی به ساخت وسازهای بی رویه و بدون توجه به معماری مطابق با فرهنگ و پیشنینه جغرافیایی استان اشاره کرد و گفت: توقع داریم کارشناسان همرا با مدیران دست اندرکار به این مقولات توجه جدی کنند.

پارک بانوان ساری ۱۰ هکتاری ، تجهیزات و امکانات آتش نشانی و ۲۲ دستگاه مکانیزه خودرو حمل و نقل زباله شهرداری ساری ، امروز  با حضور نماینده ولی فقیه در استان مازندران ، معاون استاندار، مدیران شهرداری ، اعضای شورای اسلامی و شماری از شهروندان به بهره برداری رسید.

اخبار مرتبط

تسهیلات ویژه به مشمولان خدمت وظیفه عمومی

0 نظر

ارسال نظر

capcha