ضرورت توجه به افزایش سلامت جامعه با پوشش بیمه‌ای

ضرورت توجه به افزایش سلامت جامعه با پوشش بیمه‌ای

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی یک‌شنبه‌شب در نشست با مدیرکل بیمه سلامت در استان مازندران، اظهار کرد:  تأمین سلامت مردم در جامعه مهم است و ما به جامعه سالم و سلامت نیاز داریم،

وی افزود: در حال حاضر جمعیت از ما جوان به میانسال و پیری در حال حرکت است از این رو افزایش بیماری و افزایش هزینه درمان را خواهیم داشت، یکی از مهمترین مسائل در مورد درمان، موضوع بیمه است.

محمدی لائینی تصریح کرد: از افراد بعلت  نداشتن پول و هزینه درمان به‌ موقع درمان را شروع نمی‌کنند و بیماری در وجودشان پیشرفت می‌کند و در آخر هم کار از کار می‌گذرد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: باید کاری کنیم که مردم بخاطر نداشتن پول بیماری‌شان پیشرفت نکند، گاهی ما در برخورد با مسائل اجرایی خوب توصیف کردن را بلدیم ولی توصیف‌ها باید تبدیل به کار عملی شود.

وی عنوان کرد: بهتر است مسؤولان نظرسنجی داشته باشند تا میزان رضایت مردم را بدانند، همه انسان‌ها دارای وجدان و اعتقادات مخصوص به خود هستند، ما باید بر اساس وجدان کارمان را به بهترین شکل انجام دهیم و کاری کنیم تا سنگینی بار از دوش خانواده‌ها کمتر شود.

محمدی لائینی بیان کرد: بیشتر بیمه‌ها در موقع دریافت هزینه خیلی خوب و سریع عمل می‌کنند اما در موقع پرداخت هزینه‌ها بسیار سخت کار می‌کنند، البته باید جلوی برخی از سوءاستفاده‌ها گرفته شده و به شدت برخورد شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان گفت: در حال حاضر کار در بُعد امنیت و کار در بُعد درمان بسیار ضرورت دارد، مسؤولان می‌توانند با راحت کردن کار مردم هم در دنیا و هم در آخرت سعادت‌مند باشند.

اخبار مرتبط

امامزادگان موجب برکت در مازندران

حفاظت از ایمان مردم بر عهده طلاب است

0 نظر

ارسال نظر

capcha