منتخب مردم نکا در مجلس یازدهم: دغدغه مردم نسبت به دریافت خدمات درمانی کاهش یابد

منتخب مردم نکا در مجلس یازدهم: دغدغه مردم نسبت به دریافت خدمات درمانی کاهش یابد

غلامرضا شریعتی امروز در دیدار با مدیرکل بیمه سلامت مازندران اظهار داشت: یکی از سازمانهایی که به سهولت خدمات را از حاکمیت به سمت مردم منتقل میکند،  سازمان بیمه سلامت بوده و در مجلس شورای اسلامی همواره در جهت کمک و حمایت از بیمه سلامت به منظور ایجاد عدالت در نظام سلامت حرکت خواهیم کرد.

وی بیان کرد: معتقدیم هر کمکی که به سازمان بیمه سلامت شود مستقیماً به دست خدمت گیرنده خواهد رسید تا مردم دغدغه کمتری نسبت به دریافت خدمات درمانی خود داشته باشند.  تقویت و حمایت از بیمه سلامت، حمایت از مردم نیازمند است.

منتخب مردم شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس یازدهم بیان داشت: اگر دولت و نظام بودجه ای کشور سازمان بیمه سلامت را به صورت کامل پشتیبانی کنند، عمده خدمات گیرندگان این سازمان اقشار متوسط و ضعیف جامعه هستند که سیاست کلی نظام توجه به اقشار محروم و مستضعفین است.

زیرپوشش بودن رایگان 85 درصد مردم استان در بیمه سلامت

رسول ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت مازندران نیز بیان داشت: سازمان بیمه سلامت ایران به عنوان یکی از بزرگترین سازمان‌های بیمه‌گر پایه در حوزه بهداشت و درمان کشور با تحت پوشش قرار دادن مردم در پنج صندوق بیمه‌ای، نیمی از مردم کشور را تحت پوشش خود قرار داده که نقش بسزایی در نظام سلامت ایفا می‌کند.

وی افزود: حدود 85 درصد از بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به صورت رایگان زیرپوشش بیمه سلامت هستند و هزینه ای برای حق بیمه خود پرداخت نمی‌کنند.

ظفرمند اعلام کرد: حدود 50 درصد از جمعیت استان زیر تحت پوشش بیمه سلامت در پنج صندوق بیمه‌ای خدمات مورد نیاز درمانی را دریافت می‌کنند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با اشاره به اجرای طرح پزشک خانواده شهری و روستایی در مازندران افزود: حمایت جدی از حوزه سلامت و سازمان بیمه سلامت توسط مجلس شورای اسلامی، موجب گسترش و بروزرسانی خدمات نوین الکترونیکی به مردم خواهد شد

اخبار مرتبط

رشد 18 درصدی ثبت نام داوطلبان مجلس بهشهر، نکا و گلوگاه نسبت به دوره گذشته

0 نظر

ارسال نظر

capcha