شیری: دوست دارم بازیکن نساجی بمانم

شیری: دوست دارم بازیکن نساجی بمانم

حامد شیری روز شنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص وضعیتش در شرایط خاص کرونایی کشور اظهار داشت: ما به طور انفرادی زیر نظر مربیان خودمان تمرین می‌کنیم. اپلیکیشنی در اختیار ما قرار گرفته که به واسطه آن مربیان در جریان شرایط تمرینی ما قرار می‌گیرند. البته این تمرینات انفرادی به هیچ عنوان نمی‌تواند جای تمرینات گروهی را بگیرد.

 وی در خصوص سرنوشت این فصل از لیگ برتر فوتبال کشورمان گفت: در این مورد هر کسی نظر خودش را دارد و تصمیم‌گیری بسیار سخت است. فقط بحث فوتبال نیست بلکه بحث‌های اقتصادی آن هم مطرح است و به طور حتم با لغو لیگ، باشگاه‌ها از نظر اقتصادی ضرر می‌کنند. اگر قرار باشد بازی‌ها بدون تماشاگر باشد، تیم‌هایی مثل ما که روی بلیت‌فروشی بازی‌های خانگی حساب کرده‌اند هم ضرر می‌کنند. به نظرم باید ابتدا شرایط جامعه از نظر مقابله با کرونا به ثبات برسد و بعد از آن تصمیمی بگیرند که به کسی آسیب نرسد. در نهایت اگر لیگ در شرایط خوب برگزار شود، بهتر است.

بازیکن تیم فوتبال نساجی در خصوص اینکه آیا حاضر است در صورت لغو ادامه لیگ دستمزد چند بازی لغو شده را نگیرد، تاکید کرد: این مساله‌ای است که باید به صورت دوطرفه بین بازیکن و باشگاه حل شود. درست نیست که باشگاهی بخواهد به طور یک طرفه چنین تصمیمی بگیرد.  بعد هم هیچ‌کس برای کاری که انجام نمی‌دهد، دستمزد نمی‌گیرد. می‌شود این مساله را مدیریت کرد.

شیری در پایان در خصوص اینکه آیا برای فصل آینده پیشنهادی دارد یا خیر گفت: در حال حاضر که چیزی معلوم نیست اما من بازیکن نساجی هستم و دوست دارم در این تیم بمانم.

اخبار مرتبط

درخواست مدیرعامل نساجی از مجلس

غایب بزرگ پرسپولیس مقابل نساجی را بشناسید

۵ بازیکن جدید به تمرینات نساجی اضافه شدند

0 نظر

ارسال نظر

capcha