تعامل حداکثری با نمایندگان مجلس

تعامل حداکثری با نمایندگان مجلس
استاندار مازندران در نشست با منتخبین مردم استان در مجلس یازدهم گفت: تنها راه پیشبرد امور و توسعه و شکوفایی مازندران، نگاه یکپارچه، وفاق و همدلی است که تجربه‌ی آن، رسیدن به وحدت نظر منجر به اتفاقی نظیر منطقه آزاد مازندران شد.

حسین زادگان افزود:اگر اختلاف نظر‌ها را در جایی که پای توسعه استان در میان است کنار بگذاریم، شاهد ره آورد‌های ماندگار برای مازندران خواهیم بود.

او با بیان اینکه اولویت‌های اقتصادی خوبی را برنامه ریزی کردیم که با حمایت‌های نمایندگان مجلس قابل تحقق است، ادامه داد: بهره گیری از مشارکت‌های مردمی و اجتماعی ظرفیتی بزرگ در بخش‌های مختلف است و هر کجا با مردم صادقانه حرف زدیم مردم با ما همراهی کردند و مشکلات مدیریت شد.

استاندار مازندران با قدردانی از نمایندگان مجلس دهم استان گفت: با درک شرایط موجود باید انتظار پیشرفت و توسعه داشت.

او همچینین با قدرانی از مجاهدان حوزه بهداشت و درمان در مقابله با کرونا گفت: در مدیریت کرونا تمام دستگاه‌های دولتی، حاکمیتی، جهادی و بسیجی در کنارمردم بودند که جای قدردانی دارد.

در این نشست منتخبین مجلس یازدهم به ارایه دیدگاه‌های خود پیرامون الویت‌های توسعه استان و ضرورت همدلی و وفاق جمعی میان نمایندگان مجلس و نماینده عالی دولت برای تحقق جهش تولید پرداختند.

نمایندگان منتخب در نخستین نشست خود از تلاش‌های استاندارمازندران در عرصه‌های مختلف مدیریتی قدردانی کردند و خواستار برگزاری نشست‌های مشترک کارشناسی برای شناخت و رفع موانع توسعه استان شدند.

رونق بخشی به اقتصاد و کسب و کار استان، استمرار نشست ها، رصد تخصصی مسایل و پیگیری موضوعاتی نظیر پسماند و زباله، راه‌های استان، صنعت دریایی و هوایی، کشاورزی و گردشگری و منطقه آزاد و پروژه‌های مادر استان در سطوح ملی، شناخت سرمایه‌ها و دارایی‌های استان، افزایش سهم اعتبارات استان از اعتبارات ملی، تحقق جهش تولید در سایه تعامل نمایندگان و دولت، صنایع تبدیلی، رفع مشکلات مراکز درمانی، برنامه ریزی بر اساس ظرفیت‌ها از جمله محور‌های مطروحه از سوی منتخبین مردم مازندران در مجلس یازدهم در این نشست بود.
 

اخبار مرتبط

استقلال جزء محوری‌ترین شعارهای سه گانه کشور است

0 نظر

ارسال نظر

capcha