پیشنهاد مدیرعامل باشگاه نساجی: ورود بازیکن خارجی را ممنوع کنید

پیشنهاد مدیرعامل باشگاه نساجی: ورود بازیکن خارجی را ممنوع کنید

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران پیشنهاد کرد که از ورود بازیکنان خارجی به لیگ ایران در فصل آینده جلوگیری شود.

 

وی گفت: با توجه به اینکه ورزش و به خصوص فوتبال ایران طی سال‌های گذشته با مشکلات اقتصادی فراوانی رو به رو بوده و با عنایت به تعدد شکایات مربیان و بازیکنان خارجی در فیفا (که اغلب نیز با شکست حقوقی باشگاه های ایرانی همراه بوده) شاید بهتر باشد با یک تصمیم واحد از ورشکستگی کامل این رشته جذاب در چند سال آینده جلوگیری کنیم.

 

امیری یادآور شد: پیشنهاد من این است که باشگاه‌ها در فصل نقل و انتقالات به جای قانون خرید ۷ بازیکن بتوانند ۱۰ بازیکن جذب کنند و در مقابل تا زمانی که شرایط اقتصادی در فوتبال به حالت سوددهی یا حداقل عادی نرسیده، باشگاه های فوتبال از جذب بازیکن خارجی منع شوند. با این کار علاوه بر اینکه از نیروی انسانی داخل کشور استفاده می‌شود و می‌توان به استعدادهای فوتبال کشور بها داد، ارز زیادی نیز از کشور خارج نشده و این همه مشکل هم برای پرداخت مطالبات خارجی‌ها برای باشگاه‌ها (به خصوص در این ایام تحریم‌های ظالمانه)  درست نمی‌شود.

 

مدیرعامل نساجی خاطر نشان کرد: می‌پذیریم که حضور بازیکنان خارجی با کیفیت، سطح فنی بازیهای لیگ را بالا می‌برد اما وقتی باشگاه‌ها و خود فدراسیون فوتبال برای پرداخت مطالبات آنها وارد پرونده‌های حقوقی دراز مدت می‌شوند، پیشنهاد جذب بازیکنان داخلی بیشتر و رهایی از مشکلات پرداخت دستمزد خارجی ها می‌تواند راهکاری مناسب برای باشگاه ها و مدیران باشد.

اخبار مرتبط

تقلای قعر نشینان لیگ برتر فوتبال برای بقا / اضطراب سقوط برای نساجی قائمشهر

درخواست مدیرعامل نساجی از مجلس

برای دیدن هواداران نساجی لحظه‌شماری می‌کنم

0 نظر

ارسال نظر

capcha