۲۰۰۰ واحد صنعتی راکد به مدار تولید بازمی‌گردند

۲۰۰۰ واحد صنعتی راکد به مدار تولید بازمی‌گردند

به گزارش مازند روز به نقل از  روند بورس امروز، وزیر صمت در حاشیه افتتاح نخستین واحد صنعتی تولید محصولات آشپزخانه و ساختمانی با تکنولوژی نوین کشور در شهرک صنعتی نکا در شرق مازندران گفت: در حال حاضر تعداد زیادی از این واحدهای صنعتی راکد، از جمله ۷۰ واحد در استان مازندران، وارد مدار تولید شده‌اند.

رحمانی افزود: در سال جاری حدود دو هزار واحد صنعتی راکد با کمک ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به مدار تولید بر می‌گردند. با برنامه‌ریزی، بقیه واحدهای راکد نیز با همکاری و مساعدت ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به مدار بر می‌گردند و این کار باعث بازگشت نیروی انسانی به اشتغال می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت، افزود: راه‌اندازی واحدهای صنعتی و در مجموع فعالیت اقتصادی در شرایط فعلی، به مثابه جنگ اقتصادی است و همه باید به کارآفرینان به عنوان پیش‌گامان این خط مقدم جنگ اقتصادی کمک کنیم.

رحمانی تشکیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان‌های کشور را راهکار مناسبی برای حمایت از تولید و برگشت واحدهای مشکل‌دار به چرخه تولید بیان کرد.

بر اساس گزارشی از ایرنا، وزیر صنعت، معدن و تجارت، اولویت کاری وزارتخانه متبوع خود را در سال جاری، رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، به‌خصوص واحدهای راکد و نیمه‌فعال دانست و از رسانه‌ها از جمله رسانه ملی خواست تا واحدهای بزرگ صنعتی را که بازگشت به تولید داشتند، در شرایط فعلی به مردم به‌خصوص جوانان معرفی کنند.

وی در پایان اضافه کرد: معرفی این واحدهای فعال به مردم، باعث ایجاد روحیه نشاط و امید در بین آنان به‌ویژه جوانان خواهد شد.

اخبار مرتبط

۵۰ واحد صنعتی در مازندران به مدار تولید بازگشت

رئیس جمهور پروژه‌های بخش صنعت مازندران را افتتاح می‌کند

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت برای بهره برداری از چند واحد صنعتی به مازندران سفر می‌کند.

0 نظر

ارسال نظر

capcha