باید به جای بازگویی مشکلات، حل مسائل ارائه شود

باید به جای بازگویی مشکلات، حل مسائل ارائه شود

حسن خیریانپور روز پنجشنبه در نخستین جلسه شورای گفت و گوی دولت با بخش خصوصی مازندران در سال جاری اظهار داشت: مازندران ظرفیت های زیاد ناشناخته ای دارد که  لازم است در کمترین زمان شناسایی و در جهت بهره برداری اقتصادی از آن استفاده شود.

وی این موضوع که بخش دولتی و خصوصی با طرح مسائل تکراری و مقصر دانستن یکدیگر انرژی خود را هدر دهندبرای تولید مضر دانست و خواستار وحدت رویه و کمک این دو بخش به یکدیگر شد.

معاون اقتصادی استانداری مازندران با اشاره به اینکه در سال ۹۸ دستاوردهای اقتصادی استان مناسب بوده است، گفت: نباید به وضع موجود اکتفا کرد و هم آوایی بین بخش دولتی و خصوصی برای رسیدن به تمامی هدف گذاری ها انجام شود.

خیریانپور تحقق توسعه اقتصادی را مستلزم استفاده از تمامی ظرفیت قانونی دانست که تاکنون در حداکثر آن استفاده نشده و بسترهای قانونی وجود دارد که میتواند در بخش های مختلف اقتصادی کمک کند.

معاون اقتصادی استانداری مازندران تاکید کرد: باید سرمایه گذاری ها و تسهیلات به بخش های سودآور صنعتی ، کشاورزی و گردشگری سوق داده شود زیرا این سه بخش مهم ترین ظرفیت های اقتصادی مازندران محسوب می شوند.

خیریانپور با اشاره به اینکه مازندران آسیب های جدی از جانب ویروس کرونا دیده است ، افزود: مصوبات شورای گفت و گو تقریبا حکم قانون داشته و پیگیری این مصوبات از سوی بخش دولتی و خصوصی لازم الاجرا است.

وی تاکید کرد: در سال جاری  مصوبات فضای کسب و کار و بخش های اقتصادی به جد پیگیری خواهد شد و در این زمینه باید کاستی ها به حداقل برسد.

خیریانپور با اشاره به اینکه تمام ظرفیت مازندران برای میزبانی نوروزی امسال بسیج شده بود ، افزود: خسارات کرونا جدی بوده و برای جبران آن تلاش چند برابر می طلبد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha