ایجاد کنسرسیوم دانشگاهی برای توسعه پژوهش و رتبه بندی دانشگاه‌ها

ایجاد کنسرسیوم دانشگاهی برای توسعه پژوهش و رتبه بندی دانشگاه‌ها

 تفاهم نامه همکاری به منظور ایجاد مشارکت و بهره‌گیری از توانایی‌های علمی، تحقیقاتی، اجرایی و مالی بین موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و دانشگاه دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل منعقد شد.

تفاهم نامه یاد شده به امضای نسرین نورشاهی رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی و جواد واثقی امیری رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل رسید.

دراین تفاهم نامه، همکاری و مشارکت فعال برای ایجاد کنسرسیوم دانشگاهی در زمینه توسعه فعالیت های دانشگاه پژوهی و مشارکت در اعتبار بخشی و رتبه بندی دانشگاه ها در این زمینه و پشتیبانی علمی، فنی، نرم افزاری، پژوهشی و آموزشی در مسیر تحقق اهداف دانشگاه پژوهی و استقرار نظام پشتیبان تصمیم در دانشگاه و دانشگاه های عضو کنسرسیوم پیش بینی شده است.

همچنین همکاری و پشتیبانی در زمینه اجرای طرح رصد دانشجویان، اعضای هیات علمی و دانش آموختگان در حوزه های آموزشی، پژوهشی، نوآوری، کارآفرینی، جامعه پذیری، مشغولیت دانشجویی، اشتغال پذیری، رضایت و فرسودگی شغلی، توسعه برنامه های بین رشته ای، ارتقای مسئولیت اجتماعی، تقویت زمینه های سرمایه فرهنگی و اجتماعی، توسعه اخلاق حرفه ای، چالش های بین المللی شدن و سایر موارد پیشنهادی ارائه شده است.

همچنین تهیه گزارش های اختصاصی و ایجاد داشبورد مدیریتی و تسهیل فرایند تصمیم سازی برای مدیران دانشگاه و پشتیبانی مالی، علمی، فنی، نرم افزاری، پژوهشی و آموزشی در مسیر تحقق اهداف رصد و همکاری‌های مشترک علمی، تحقیقاتی، اجرایی و مالی در مسیر اجرا و پیاده سازی مرحله آزمایشی (پایلوت) طرح های جامع موسسه در دانشگاه در مسیر ایجاد واحد ویژه دانشگاهی و انتقال تجربیات به ستاد وزارت علوم و سایر دانشگاه ها و برگزاری کارگاه‌های دانش افزایی برای مدیران گروه ها و سایر برنامه ها از اهم محورهای تفاهم نامه منعقده بین موسسه و دانشگاه است.

اخبار مرتبط

بازدیددانشجویان مهندسی برق و قدرت دانشگاه نوشیروانی بابل از نیروگاه نکا

ساخت پهپاد سمپاش در دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

ساخت تونل هوشمند ضدعفونی کننده رایپاد در بابل

0 نظر

ارسال نظر

capcha