جاده‌های مازندران بدون ترافیک

جاده‌های مازندران بدون ترافیک

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مازندران ، رییس پلیس راه مازندران به استقبال مردم استان در طرح فاصله گذاری اجتماعی اشاره کرد و گفت : برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ممنوعیت تردد هم اکنون در ورودی‌های شهر‌های استان اعمال شده است.
سرهنگ قدمی افزود : بر اساس مصوبه ستاد مقابله با بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو، به آن شهر مجاز است.
او  با بیان اینکه تا اطلاع بعدی هیچ محدودیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی استان اعمال نمی شود،گفت: آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، چالوس، سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.
رییس پلیس راه مازندران افزود: محور‌های نور و رامسر هم اکنون بارندگی گزارش شده و جاده لغزنده است و سطح مابقی جاده‌های استان خشک است.
سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه محور چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

اخبار مرتبط

محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات آخر هفته اعلام شد

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه کرج - قزوین

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

0 نظر

ارسال نظر

capcha