بیش از 13 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی مازندران صورت گرفت

بیش از 13 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی مازندران صورت گرفت

به گزارش مازندروز به نقل از خبرنگار ایلنا،حسینقلی قوانلو،رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت: طی بازرسی های صورت گرفته تعداد 380 پرونده تخلف تشکیل که جهت صدور رأی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال شده است. 

قوانلو در ادامه به تعداد 1585 مورد پلمپ واحد صنفی طی همین مدت در مازندران اشاره و تاکید کرد: این واحدهای صنفی که عمدتاً قبل از پلمپ به صاحبان آنها تذکر داده شده بود با تکرار تخلف، پلمپ و تعطیل شده اند. 

وی عمده عناوین تخلفات کشف شده را گرانفروشی، امتناع از فروش کالا، عدم درج قیمت ،عدم رعایت مسائل بهداشتی و… اعلام و افزود: بازرسان این سازمان بازار استان را کاملا رصد کرده و با هر گونه تخلف اقتصادی در اسرع وقت برخورد قانونی لازم را صورت خواهند داد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تصریح کرد:با توجه به تصمیم ستاد مقابله با شیوع ویروس کرونا، بازار استان تا تاریخ 20 فروردین ماه تعطیل بوده و فقط واحدهای سوپرمارکت، فروشگاه گوشت قرمز و مرغ، فروشگاه های بزرگ فروش اقلام اساسی خانوار، میوه فروشیها و نانوایی هایی که از قبل به آنها اجازه ی فعالیت داده شده مجاز به تداوم فعالیت می باشند. 

قوانلو ضمن تقدیراز متصدیان واحدهای صنفی بابت تعطیلی بازار با توجه به دستورالعمل های بهداشتی صادره، یادآور شد: تاکنون برای حمایت از فعالان اقتصادی و اصناف تصمیمات مناسبی از سوی هیات دولت اتخاذ شده است. 

وی در پایان عنوان داشت:راجع به فعالیت بازار و واحدهای صنفی بعد از تاریخ 20 فروردین ماه، در روزهای آینده تصمیم گرفته خواهد شد که از طریق مجاری رسمی به سمع و نظر شهروندان عزیز رسانیده خواهد شد

اخبار مرتبط

نظارت میدانی بر واحدهای صنفی در قائم شهر

واحدهای صنفی متخلف مازندران ۷۲۲ میلیارد ریال جریمه شدند

0 نظر

ارسال نظر

capcha