کشف ۸۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در گلوگاه

کشف ۸۰۰ قطعه مرغ زنده قاچاق در گلوگاه

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران،فرمانده انتظامی گلوگاه گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در حین اجرای ماموریت به یک خودروی حمل مرغ، حین تردد در یکی از محور‌های این شهرستان مشکوک شدند.
سرهنگ حسن عنایتی گنجی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۸۰۰ قطعه مرغ زنده، فاقد مجوز حمل و توزیع کشف کردند.
او با اشاره به توقیف خودروی مورد نظر، گفت: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و مرفغ‌های کشف شده به اداره صمت این شهرستان تحویل شد.
فرمانده انتظامی گلوگاه همچنین گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان گلوگاه به اجرا در آمد.
سرهنگ حسن عنایتی گنجی از پلمب ۲۲ واحدصنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و افزود: در اجرای این طرح ۷۰ واحد صنفی پلمب و به بیش از ۲۰۰ واحد صنفی دیگر نیز تذکر داده شد.
او با اعلام تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی پلیس از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند..

اخبار مرتبط

امنیت شغلی دغدغه کارگران است

افزایش کشت گیاهان دارویی در گلوگاه

«غلامرضا شریعتی» منتخب مردم بهشهر، نکا و گلوگاه در مجلس شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha