محدودیت تردد در بابلسر از امروز بمدت سه روز

محدودیت تردد در بابلسر از امروز بمدت سه روز

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران،سرهنگ حسین اسدی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا طرح فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت تردد در سطح شهرستان با قاطعیت بیشتری از امروز تا ۱۵ فروردین اجرا خواهد شد.

فرمانده انتظامی بابلسر با تاکید بر اینکه برابر مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا کشور همه پارک‌ها وتفرجگاه‌ها تعطیل است، افزود: در صورت تردد خودرو‌ها در روز‌های اعلام شده علی الخصوص ۱۳فروردین در سطح شهرستان برابر مقررات رفتار خواهد شد.
او ادامه داد: در شهرستان بابلسر نیز مسیر‌های منتهی به سواحل (پارکینگ ها) پارک ها، جنگل میرود و سایر تفرجگاه‌ها مسدود و تردد ممنوع شده است.
سرهنگ اسدی از مردم خواست برای حفظ سلامت جامعه از هرگونه تردد خودداری تا به روند کاهشی شیوع ویروس کرونا کمک کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر همچنین از اجرای طرح پیشگیری از سرقت و مبارزه با سارقان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح و با انجام اقدامات گسترده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۴ سارق اموال خصوصی و منزل در این شهرستان شدند.
او افزود: سارقان در بازجویی‌ها به ۲۴ فقره سرقت مغازه، خودرو، احشام، اموال داخل خودرو، اماکن و معابر اعتراف کردندو برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
سرهنگ اسدی به شهروندان توصیه کرد: اماکن و اموال خودرا را به تجهیزات بازدارنده و ایمنی، مجهزکنند و درحفظ و نگهداری اموال خود همواره کوشا باشند.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha