برگزاری رزمایش‌های پدافند زیستی و بیولوژیک در بابلسر و رامسر

برگزاری رزمایش‌های پدافند زیستی و بیولوژیک در بابلسر و رامسر

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس، سیدمصطفی موسوی‌نژاد فرمانده سپاه بابلسر در دیدار با حجت‌الاسلام قلی‌پور امام جمعه این شهرستان به اقدامات قرارگاه پدافند زیستی سپاه بابلسر پرداخت و اظهار کرد: ۲۹۷ خیاط بسیجی در ۶ کارگاه اقدام به تولید ۱۱۵ هزار ماسک بهداشتی کردند که اولویت توزیع با بیماران، مراکز درمانی، محلات کمتر برخوردار، اصناف و بازار، رانندگان تاکسی و ادارات بود.

وی با اعلام اینکه ۱۵ هزار بسته بهداشتی شامل محلول ضدعفونی کننده سطوح و دست و ماسک در ۴۸ ساعت در  ۱۵ محله بابلسر توزیع شد، افزود: بسته‌های بهداشتی دیگری در محلات قائمیه، بی‌بی‌سرروضه، مهدی‌نسب، کاظم‌آباد، سادات‌محله، میاندشت، شهرک ساحلی، شهرک قائم، شهرک شهید میرزایی و شهرک آزداگان و همچنین روستاهای تازه‌آباد، شورک، درزی‌نقیب، میرود و اوکسر توزیع می‌شود.

*برگزاری رزمایش سه روزه پدافند زیستی در بابلسر

فرمانده سپاه بابلسر در ادامه خبر از  برگزاری رزمایش سه روزه پدافند زیستی در سطح شهرستان داد و اضافه کرد: این رزمایش توسط گردان جنگ نوین گروه ۲۴ بعثت نیروی زمینی سپاه طی روزهای آینده و با استفاده از منابع شهرستانی برگزار می‌شود.

موسوی نژاد با اشاره به  اجرای طرح غربالگری برای شناسایی بیماران و یا افراد مشکوک به کرونا و انجام کمک‌های بهداشتی و مالی به این خانواده‌ها، گفت که یک‌هزار و ۱۵۱ بسیجی، ۶۶ گروه جهادی بسیج و ۶۵ گروه بسیجی محله‌محور و مسجدحور برای مقابله با کرونا در بابلسر به‌کارگیری شدند.

*توزیع 3 هزار و 201 بسته کمک معیشتی بین خانوارهای آسیب پذیر

به گفته فرمانده قرارگاه پدافند زیستی سپاه بابلسر ۳ هزار و ۲۰۱ بسته کمک‌معیشتی بین خانوارهای آسیب پذیر توزیع و نیز  چندین تور ایست و بازرسی توسط حوزه‌های مقاومت بسیج در ورودی شهرستان برپاشد.

حجت‌الاسلام محمداسماعیل قلی‌پور امام جمعه بابلسر با تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، ضمن قدردانی از اقدامات پدافند زیستی سپاه شهرستان اظهار کرد: سپاه و بسیجیان بابلسر به‌خوبی روحیه و مدیریت جهادی را به نمایش گذاشتند.

*اگر سپاه نبود کشور نبود

وی با اشاره به اینکه مردم عزیز ما یک بار دیگر این جمله حضرت امام خمینی (ره) را درک کردند که فرمودند اگر سپاه نبود، کشور نبود، افزود: سپاه و بسیجیان  نقش بی‌بدیلی را در عرصه‌های گوناگون به ویژه در عرصه مقابله با کرونا و هر زمانی که بحرانی در کشور پیش می‌آید، ایفا می‌کنند.

امام جمعه بابلسر در ادامه به روحیه شهادت طلبی پاسداران و بسیجیان اشاره و اضافه کرد:طلبه‌های جهادگر هم  به وظیفه شرعی و اسلامی خود در کفن و دفن امواتی که به واسطه بیماری کرونا از دنیا رفتند، خوب عمل کردند و خوش درخشیدند.

*رزمایش دفاع بیولوژیک در رامسر

محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر نیز در حاشیه رزمایش دفاع بیولوژیک در جمع خبرنگاران ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، با اشاره به اینکه بعد از یک ماه خدمت و مجاهدت اعضای ستاد مقابله با کرونا و همچنین قرارگاه پدافند زیستی شهید سردار سلیمانی در کنار کادر درمانی شاهد حماسه آفرینی‌ها بودیم، اظهار کرد:‌ امروز هم به صورت نمادین رزمایش سلامت و دفاع بیولوژیک با همکاری حداکثری ادارت و نهادها و قرارگاه‌های مختلف در سطح شهرستان و با استقرار گردان امام حسین (ع)، گردان فاتحین و گردان بیت‌المقدس و الزهرا (س)  برگزار شد.

*تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم

وی با بیان اینکه این جنگ همان جنگ دوران دفاع مقدس است و مثل همان دوران همه پای کار آمدند، افزود:‌ با تاسی از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که نترسیم و نترسانیم، تهدیدها را تبدیل به فرصت کنیم.

فرمانده سپاه رامسر به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر قوی شدن در عرصه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: همه آماده هستیم و ان شالله در این عرصه نیز باعث سربلندی نظام شویم.

اخبار مرتبط

۱۵ هزار سبد کالا در قائمشهر توزیع شد

بازدید شبانه فرمانده سپاه کربلا از مراکز تولید اقلام بهداشتی در غرب مازندران

رزمایش دفاع بیولوژیک در سوادکوه آغاز شد

0 نظر

ارسال نظر

capcha