جهاد طلاب مازندرانی در تدفین جانباختگان کرونا با رعایت کامل موازین شرعی

جهاد طلاب مازندرانی در تدفین جانباختگان کرونا با رعایت کامل موازین شرعی

 

حجت الاسلام محمد علی رضا پور مسؤول گروه جهادی امام موسی بن جعفر(ع) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از تشکیل قرارگاه حصرت موسی بن جعفر(ع) برای مبارزه با ویروس کرونا در استان مازندران خبر داد و افزود: طلاب جهادی استان مازندران تحت نظارت نماینده ولی فقیه در این استان و با همکاری سپاه کربلا و شبکه بهداشت پای کار ریشه کن کردن کرونا هستند.

مسؤول گروه جهادی امام موسی بن جعفر(ع) گفت: طلاب جهادی استان مازندران از روزهای اولیه شیوع کرونا به ضدعفونی اماکن عمومی، سوخت گیری برای مردم در پمپ بنزین ها و کمک به کادر درمانی مشغول هستند.

حجت الاسلام رضا پور با اشاره به اینکه طلاب استان مازندران در کنار همه فعالیت های جهادی نسبت به آداب غسل و تدفین جانباختگان دغدغه جدی دارند، عنوان کرد: بعد از فتوای رهبر انقلاب مبنی بر غسل دادن جانباختگان، امکانات لازم برای غسل دادن عزیزانی که بر اثر کرونا جان خود را از دست داده بودند، فراهم شد.

وی اظهار داشت: تمامی مراحل غسل، تکفین، تدفین و نماز میت جانباختگان بیماری کرونا توسط طلاب جهادی استان مازندران انجام می شود و این درگذشتگان کاملا براساس موازین شرعی به خاک سپرده می شوند

اخبار مرتبط

پرداخت ۴۸۶ میلیارد تومان تسهیلات خسارت کرونا در مازندران

فرهنگ عزاداری عاشورایی در سایه کرونا

کمک ۵۵ میلیون تومانی پیشکسوتان دفاع مقدس مازندران به ستاد مبارزه با کرونا

0 نظر

ارسال نظر

capcha