تلاش ۱۱۶ اکیپ عملیاتی برای جلوگیری از خاموشی برق

تلاش ۱۱۶ اکیپ عملیاتی برای جلوگیری از خاموشی برق

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: برای پایداری شبکه و جلوگیری از هر گونه خاموشی در شرایط فعلی ۱۱۶ اکیپ عملیاتی در ایام نوروز همپای فرشتگان سلامت شبانه روز آماده خدمت به هم استانی‌های عزیز هستند.

رضا غفاری با اشاره به اهمیت پایداری برق برای حوزه سلامت در مراکز بهداشتی، درمانی و حتی نگهداری مبتلایان به ویروس کرونا در منزل، افزود: ۴۱۲ نفر نیروی انسانی فنی به صورت شیفتی و ۲۴ ساعته تلاش می‌کنند تا شرایط برای هم استانی‌های عزیزمان مهیا بوده و هیچگونه خللی در حوزه برق بوجود نیاید.
او خاطرنشان کرد: این شرکت برای حفظ سلامت کارکنان در روز‌های آغازین شیوع ویروس کرونا، اقدام به تشکیل ستادی جهت پیشگیری کرده تا با هماهنگی کامل با ستاد‌های استانی و کشوری مقابله با کرونا، تمام دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی را اجرا نماید.
مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران، تهیه مطالب و پوستر‌های آموزشی، تهیه دستورالعمل‌های اقدامات بهداشتی، حذف تمامی سمینار‌ها و دوره‌های آموزشی، لغو سفر‌های اداری و ماموریت‌های غیرضروری، عدم پذیرش مهمان‌های سایر استان‌ها در شرکت و عدم اعزام همکاران و خانواده‌های آنان به سایر استان‌ها را از جمله اقدامات انجام شده در این مدت عنوان کرد.
غفاری افزود: تغییر در زمان برگزاری اولین کنفرانس ملی تاب‌آوری شبکه از اسفند ۹۸ به زمان دیگری در سال ۹۹، توصیه‌های بهداشتی به پیمانکاران طرف قرارداد و ارباب رجوع جهت رعایت کامل اصول بهداشتی، استفاده از میز خدمت جهت پاسخگویی به ارباب رجوع در طبقه همکف و مرکز استان و جلوگیری از مراجعات غیرضروری، دورکاری همکاران دارای بیماری‌های خاص، تهیه تب سنج و تشخیص افراد بیمار و ضد عفونی ساختمان‌های اداری، از دیگر فعالیت‌های این شرکت جهت حفظ سلامت همکاران و مراجعان در روز‌های اخیر بوده است.
او تصریح کرد: همچنین تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت‌های ارتباطی موجود عمده خدمات به‌صورت غیرحضوری و از طریق بستر شبکه به مشترکان ارائه تا میزان مراجعات کاهش یافته و از ازدحام جمعیت جلوگیری شود.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha