اختصاص 700 هزار ماسک به کادر درمان مازندران

اختصاص 700 هزار ماسک به کادر درمان مازندران

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، حسینقلی قوانلو اظهار کرد: پس از شیوع ویروس کرونا و با توجه به کمبود برخی اقلام بهداشتی نظیر ماسک در کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت مبادرت به واردات برخی از این اقلام به کشور کرده است.

وی واردات ماسک به کشور را تاکنون حدود یازده میلیون عدد اعلام کرد و افزود: با توجه به رایزنی‌ها و هماهنگی‌هایی که سازمان صنعت، معدن و تجارت  مازندران با وزارتخانه داشته موفق به اختصاص سهمیه 550 هزار ماسک سه لایه و 150 هزار عدد ماسک N95 برای استان شده ایم.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران بیان کرد: این تعداد سهمیه مربوط به دانشگاه‌های علوم پزشکی مازندران و بابل بوده که 400 هزار ماسک سه لایه و 88 هزار و 750 عدد ماسک N95  سهمیه دانشگاه علوم پزشکی مازندران بصورت کامل جذب و مقرر شد تا یکی دو روز آینده سهمیه باقیمانده دانشگاه علوم پزشکی بابل نیز وارد استان شود.

قوانلو در پایان یادآور شد: این سهمیه که اهدایی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مدافعان سلامت استان جهت استفاده کادر پزشکی و درمانی، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها استان است، تا انشا الله بتوانیم قدردان گوشه‌ای از زحمات ایثارگران حوزه سلامت و بهداشت و درمان استان باشیم.

اخبار مرتبط

کشف احتکار یک میلیون و ششصد هزار ماسک در مازندران

استفاده ۷۰ درصد بابلی‌ها از ماسک

۶۶ درصد مردم در شهرستان بابل از ماسک استفاده می‌کنند

0 نظر

ارسال نظر

capcha