تمامی راه‌های فرعی منتهی به رامسر از طرف گیلان و تنکابن بسته شد

تمامی راه‌های فرعی منتهی به رامسر از طرف گیلان و تنکابن بسته شد

طرح فاصله گذاری اجتماعی بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با شیوع ویروس کرونا از بامداد جمعه گذشته همزمان در سراسر کشور اجرایی شد. این طرح با هدف کاهش ارتباطات و مراودات اجتماعی و جلوگیری از ترددهای غیر ضروری بین شهری به منظور سرعت بخشیدن به قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا است.

بر اساس این طرح ، نحوه شناسایی افراد ساکن و بومی با استفاده از کارت ملی ، پلاک خودرو و بیمه نامه خودرو است در شهرستان رامسر پس اجرایی شدن این طرح تعداد از مسافران و افراد غیر بومی با استفاده از راه های فرعی منتهی به شهر رامسر از این مسیر برای دور زدن مسیر ایست و بازرسی استفاده می کردند.

 

محمد آزاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با  اشاره به تشدید اقدامات دولت برای قطع زنجیره ویروس کرونا و اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی افزود : تمامی راه های فرعی و میان بر ورودی به رامسر و همچنین راه های ورودی از رامسر به شهرستان تنکابن با به بخش های دالخانی و مرکزی  با همکاری دهیاری ها ، بخشداران به روی غیر بومیان بسته شد و هیچ خودروی غیر بومی حق ورود به رامسر را ندارد.

وی اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی را اقدامی مناسب در جهت حذف زنجیره انسانی ویروس کرونا و کاهش شیب سرایت آن خواند و تاکید کرد: هیچ گونه کوتاهی در این زمینه پذیرفته نیست زیرا سلامت و تک تک شهروندان رامسری خط قرمز ماست.

شهرستان ۸۰ هزار نفری رامسر در غرب استان مازندران قرار دارد. 

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha