پلمپ 804 واحد صنفی در مازندران

پلمپ 804 واحد صنفی در مازندران

از ابتدای سالجاری سال تا نهم فروردین ماه تعداد 804 واحد صنفی در استان مازندران پلمپ شده است.

به گزارش ایلنا، حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر در جلسه کمیته اقتصادی قرارگاه ستاد مقابله با کرونای استان مازندران که در محل این سازمان برگزار شده بود، گفت: پلمپ این تعداد از واحدهای صنفی در حالی صورت گرفته که از قبل به این واحدها تذکر داده شده اما با توجه به تکرار تخلف، پلمپ شده اند.

وی در ادامه به طرح نظارت بر داروخانه ها و فروشگاه های عرضه محصولات بهداشتی در سراسر استان اشاره و اظهار داشت: از ابتدای این طرح تاکنون از 4304 داروخانه و مراکز محصولات بهداشتی بازرسی که منجر به تشکیل 268 پرونده تخلف و پلمپ 26 واحد از این مراکز شده است.

قوانلو با تقدیر از واحدهای صنفی در سراسر استان اعلام داشت: با توجه به تعداد واحد های صنفی سراسر استان، میزان واحدهایی که قوانین صنفی و مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا را در مازندران رعایت نکرده اند بسیار کم بوده که با همان دسته برخورد قانونی لازم صورت گرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران تامین و موجودی کالاهای اساسی در مازندران را در حد مطلوبی ارزیابی و به استناد سایت مرکز آمار ایران اعلام داشت: میزان تورم مواد خوراکی طی اسفند ماه گذشته در مازندران منفی یک دهم درصد بوده در حالیکه میانگین کشوری مثبت یک و نه دهم درصد بوده است و همین مساله بیانگر متناسب بودن موجودی و عرضه کالاهای اساسی و اقلام سبد خانوار در استان می باشد.

حسینقلی قوانلو در پایان یادآور شد: با هماهنگی های انجام شده کلیه واحدهای صنایع غذایی استان از سوم فروردین ماه سالجاری و بعد از تعطیلات نوروزی و صنایع مواد شوینده و بهداشتی از اول فروردین ماه با حداکثر ظرفیت مشغول به تولید می باشند.

اخبار مرتبط

پلمب ۲۹ واحد صنفی متخلف در بابلسر

۱۴۷ واحد متخلف گردشگرپذیر در مازندران پلمب شد

پلمپ 4 واحد متخلف عرضه کننده لوازم بهداشتی

0 نظر

ارسال نظر

capcha