استقبال عمومی از فراخوان خرید دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان سوادکوه

استقبال عمومی از فراخوان خرید دستگاه اکسیژن‌ساز برای بیمارستان سوادکوه

به گزارش مازند روز به نقل از  خبرگزاری فارس ، درد‌ها و رنج‌های جسمی، روحی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی ویروس کوید – 19 گسترده و جهانی شد و در کنار این سیاهی‌ها، اقدامات خوب و خوشایندی اتفاق می‌افتد که افتخار‌آمیز و خوشحال‌کننده است.

کمک‌های مختلف خود‌جوش برای تولید، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و کمک‌های معنوی به کادر درمانی و پرستاران و توزیع بسته‌های غذایی در بین نیازمندان بخشی از این زیبایی‌هاست.

*دستگاه اکسیژن‌ساز نیاز حتمی بیماران زمینه‌ای کرونا

اکسیژن از نیازمندی‌های اصلی برای بخش مهمی از بیماران است و این نیازمندی برای بیماران زمینه‌ای مبتلا به کرونا بیشتر و ضروری‌تر است.

مجتبی خسروی که ورزشکار است و به بیماری کرونا مبتلا است و چند‌روزی در قرنطینه خانگی حضور دارد از نیازمندی خود به اکسیژن با وجود ورزشکار‌بودن خبر داد و با بیان اینکه این نیازمندی برای افراد دارای بیماری زمینه‌ای مبتلا به کرونا بسیار بیشتر است، گفت: با همفکری گروه خیریه سرخ‌کلا و جلسه‌ای که با رئیس بیمارستان شهدای زیراب سوادکوه برگزار شد درباره خرید دستگاه اکسیژن‌ساز قول همکاری داده شد.

وی از برآورد اولیه 10 تا 20 میلیون تومان خرید دستگاه اکسیژن‌ساز با کمک مردم در فضای مجازی خبر داد و با بیان اینکه از روز گذشته آگهی خرید دستگاه اکسیژن‌ساز در فضای مجازی منتشر شد و در مدت حدود 24 ساعت مبلغ 52 میلیون تومان توسط خیرین پرداخت شد.

خسروی با اشاره به اینکه در ابتدای سال قرار داریم و روی بودجه‌های دولتی نمی‌توان حساب کرد و چند گروه دیگر هم در فضای مجازی برای خرید دستگاه اکسیژن‌ساز در حال همکاری هستند، افزود: فرصت کمک خیرین تا پایان ساعت اداری روز شنبه است و از همکاری خیرین تشکر می‌کنم و در عصر روز شنبه با رئیس بیمارستان شهدای زیراب برای مرحله اجرایی خرید دستگاه اکسیژن‌ساز جلسه برگزار می‌کنیم.

عضو گروه خیریه سرخ‌کلا با بیان اینکه این گروه در سال 1395 شکل گرفت و 10 عضو اصلی و 537 عضو مجازی دارد و این تعداد هر لحظه در حال افزایش است و مراقبت لازم برای توجه به دریافت‌ها و پرداخت‌ها و صرف آن در خرید دستگاه اکسیژن‌ساز انجام می‌شود.

*برکاتی در کنار مصیبت‌های کرونا

اقدامات اجتماعی و دارای منافع جمعی در چارچوب قوانین می‌تواند در کنار کمک‌های دولتی زمینه‌ساز تحولات بزرگی باشد و کرونا با همه مصیبت‌هایی که به وجود آورد برای اتحاد و مشارکت اجتماعی و تقویت سرمایه‌اجتماعی حاوی برکات خوبی بود که اقدام گروه خیریه سرخ‌کلا در همین قالب قابل ارزیابی است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha