«در خانه ماندن» امروز یک تکلیف مهم است

«در خانه ماندن» امروز یک تکلیف مهم است

حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، عمل به هشدارها و توصیه های شبکه بهداشت و درمان کشور را یک تکلیف و وظیفه مهم برشمرد و گفت: اگر به این توصیه ها به خوبی عمل کنیم به طور حتم از بحران به وجود آمده عبور خواهیم کرد.

وی با بیان این که امروز امن ترین مکان خانه های ما است، افزود: همان طور که مسئولان بهداشتی کشور بارها تأکید کردند، سفرها و ترددهای غیر ضروری موجب تشدید بیماری در جامعه خواهد شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که با ماندن در خانه هایمان باید از گسترش زنجیره انتقال بیماری کرونا در کشور جلوگیری کنیم، خاطرنشان کرد: عید امسال باید از رفت و آمد و صله رحم پرهیز کنیم تا این بیماری در کشور ریشه کن شود.

حجت الاسلام جباری با بیان این که امروز در کشورمان شاهد یک عزم ملی برای عبور از این شرایط به وجود آمده هستیم، تصریح کرد: مردم فهیم کشورمان باید با پرهیز از تردد غیر ضروری از گسترش این ویروس شایع جلوگیری کنند.

امام جمعه بهشهر با تجلیل از تلاش ها و مجاهدت های کادر درمانی و پرستانی کشورمان برای مقابله با ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران قدردان این خدمات و جانفشانی ها هستند.

وی با تأکید بر این که امروز خانه نشینی و خود قرنطینه خانگی یک تکلیف مهم است، تصریح کرد: بهترین و امن ترین مکان برای هر ایرانی خانه است و جایی مطمئن تر از خانه هایمان وجود ندارد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که باید به اصول بهداشت پایبند باشیم، خاطرنشان کرد: باید برای حفظ سلامتی خود، خانواده و سایر مردم هشدارهای بیان شده از سوی مسؤولان بهداشتی را جدی بگیریم.

امام جمعه بهشهر با تأکید براین که خیران و نهادهای مردمی در این ایام دست خیر، جوانمردی، کرامت و یاری رساندن را فراموش نکنند، تصریح کرد: به مددجویان که نیازمند کمک هستند در آستانه سال نو توجه داشته باشیم.

وی با بیان این که نیروهای انقلابی، اثرگذارو جوانان این فرصت را غنیمت شمرده و انس با قرآن و خدا را بیشتر مورد توجه قرار دهند، بیان داشت: در این ایام وقت را مغتنم شمرده و از همه ظرفیت ها برای شادابی و نشاط خودمان استفاده کنیم.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که نظارت مسئولان نیز در این ایام بر برخی صنوف باید بیشتر شود، ادامه داد: بازاریان نیز دست خیر و جوانمردی را نشان دهند چون این ایام مردم به ویژه محرومان و مستضعفان نیازمند کمک و یاری هستند.

اخبار مرتبط

دفن غریبانه اموات کرونایی در بهشهر صحت ندارد

0 نظر

ارسال نظر

capcha