حضور طلاب و روحانیان مازندرانی در خط مقدم مبارزه با کرونا

حضور طلاب و روحانیان مازندرانی در خط مقدم مبارزه با کرونا

حجت الاسلام والمسلمین محمود ابوترابی، مدیر حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به تشکیل قرارگاه جهادی مقابله با ویروس کرونا در حوزه علمیه استان، گفت: با آغاز به کار این قرارگاه شاهد گسترش فعالیت های جهادی و خودجوش طلاب و روحانیان در سطح استان هستیم.

 

وی با بیان این که در حال حاضر طلاب، مبلغان دینی و حتی بسیاری از اساتید و مدیران مدارس علمیه استان مشغول خدمات رسانی دربخش های مختلف هستند، افزود: به طور حتم این تلاش ها تأثیر بسیاری در روند خدمات رسانی به مردم و مراکز درمانی خواهد شد.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب و روحانیان در عرصه ها و صحنه های بسیاری در کنار مردم بوده اند، بیان داشت: حضور پررنگ جامعه حوزوی کشور در جریان سیل و زلزله سال های اخیر آثار و برکات بسیار مناسبی در رفع مشکلات داشته است.

 

عضو شورای حوزه علمیه مازندران با بیان این که زندگانی بشر با سختی و آسانی، زشتی و زیبایی و غم و شادی آمیخته است، گفت: زیباترین نمایش ها کار و تلاش کسانی است که خود در اوج نیاز و معرض خطر بودن برای رفع سختی و غم دیگران گام های استوار بر می دارند.

 

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با اشاره به این که طلاب، اساتید، مدیران و مسؤولان مدارس علمیه استان امروز همچون گذشته که در سیل و زلزله خدمات ارزشمندی را از خود به یادگار گذاشتند، افزود: در شرایط خاص امروز نیز این قشر اثرگذار برای کاهش آلام مردم در میدان مبارزه با کرونا حاضر شدند و مشغول خدمات رسانی هستند.

 

وی با بیان این که در حال حاضر طلاب و روحانیان بسیاری در قرارگاه جهادی حوزه علمیه مازدران در عرصه بهداشت، صحت و سلامت و برای همدردی و ایثار با عموم مردم مشغول تلاش و مجاهدت هستند، گفت: به طور حتم این حضور پررنگ حوزویان تسکینی برای پرستاران، بیماران و پزشکان و همچنین تیم های بهداشت و درمان خواهد بود.

 

مدیر حوزه علمیه مازندران با بیان این که انتظار از تربیت شدگان مکتب جعفری و سربازان امام زمان(عج) نیز همین است، تصریح کرد: به طور حتم این تلاش ها و مجاهدت های جامعه حوزوی در کنار سایر قشرهای فعال در این عرصه مهم نزد خداوند متعال اجر و پاداش بسیاری خواهد داشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی با تأکید براین که امروز هر قشری در حد توان خود باید یاری دهنده دیگران باشد، بیان داشت: حضور طلاب جوان، اساتید و مدیران مدارس علمیه در عرصه خدمت رسانی به مردم خلق کننده صحنه های ارزشمندی است که همواره ماندگار خواهد ماند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که حضور طلاب و روحانیان در کنار پرستاران و سایر کادر پزشکی و درمانی بیمارستان و ارائه خدمات به این عزیزان و بیماران در این شرایط سخت نشان دهنده دغدغه روحانیت نسبت به مردم، کشور و نظام است، تصریح کرد: این حضور موجب تحکیم پیوند میان مردم و روحانیت خواهد شد.

اخبار مرتبط

امام جمعه ساری: حوزه های علمیه طلاب انقلابی تربیت کنند

0 نظر

ارسال نظر

capcha