انتقاد دبیر شورای ائتلاف مازندران از ضعف دولت در مدیریت مبارزه با کرونا

انتقاد دبیر شورای ائتلاف مازندران از ضعف دولت در مدیریت مبارزه با کرونا

شکرالله رضازاده دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با اشاره به متنی که در خصوص ضعف دولت در مدیریت مبارزه با کرونا منتشر کرد، اظهار کرد: از نظر ما حوادث و بلایا اگرچه در درون خود تلخی‌های بسیار حزن‌انگیزی را به همراه دارند اما نمی‌توان به شیرینی‌های آن توجه نداشت.

وی افزود: حمله بیولوژیک اخیر به جامعه بشری که در قالب ویروس منحوس «کرونا» روی داده، باعث شد تا از روحیه مجاهدانه قشری شریف رونمایی شود، پزشکان و‌ پرستاران ایرانی نشان دادند که روحیه جهاد در حوزه درمان بیشتر از تصور جاری است، روحیه‌ای که موجب برگشت بسیاری از بیماران «کرونا» به آغوش گرم زندگی شد.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران بیان کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان ضمن تقدیر از روحیه فداکارانه این عزیزان، به‌شدت به برخی مدیریت انتقاد جدی دارد، واقعاً جای تأمل فراوان نیست که چه می‌شود در استان همسایه با وجود آنکه کانون انتشار این ویروس منحوس بوده است روند شیوع این بیماری رو به کاهش هست اما در مازندران رو به افزایش؟!

این مسؤول تصریح کرد: قطعاً هر ایرانی از شنیدن خبر مهار «کرونا» در هر نقطه‌ای خوشحال خواهد شد از این رو باید مسرور بود که روند «کرونا» در همسایگی‌مان در حال مهار شدن هست اما واقعاً چرا نباید این روند در استان مازندران نیز عملیاتی شود؟!

رضازاده خاطرنشان کرد: چرا در مازندران که اکنون همگان نسبت به وضعیت افزایشی «کرونا» در آن اظهار نگرانی شدید می‌کنند هیچ خبری از حضور حضرات مدیران ارشد دولت در استان نیست اما همین حضرات را می‌توان در دو قدم آن طرف‌تر ملاحظه کرد؟!

وی گفت: چرا جناب استاندار وضعیت انتشار و شیوع گسترده «کرونا» در استان را به حضرات پایتخت‌نشین! منتقل نمی‌کنند که آقایان احساس مسؤولیت بیشتری نسبت به این موضوع داشته باشند؟! اگر منتقل می‌کنند چرا گوش حضرات به این انتقال شنوا نیست باید شفاف این موضوع به اطلاع مردم عزیز استان رسانده شود.

دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب مازندران عنوان کرد: اگرچه از دولتی که تدبیر و امید در آن تنها یک ادعایی بیش نیست انتظاری بیش از این نیست اما بدون شک اگر همت کافی در این زمینه موجود بود اکنون وضع بدین صورت نبود، بدون تردید مردم ایران در کنار همدلی و همیت بسیاری از مدیران، بر این ویروس منحوس فائق خواهند آمد.

رضازاده یادآور شد: اما تاریخ این بی‌انصافی مدیریتی در حق مردم یک دیار آن‌ هم در دولتی که مردم این خطه بالاترین رأی را در دو انتخابات ریاست جمهوری دادند و ایجاد فضای نزاع قومیتی را هرگز فراموش نخواهد کرد، مازندرانی‌ها به مهمان‌نوازی شهره‌اند اما در این شرایط که همه کارشناسان  بر عدم انجام مسافرت تأکید دارند واقعاً با جماعتی بی‌ملاحظه که این توصیه حداقلی را زیر پا می‌گذارند چرا باید مماشات کرد؟ کسانی که با سفرشان، مرگ را به زندگانی خود و میزبانان هدیه می‌کنند.

وی تصریح کرد: شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران از پرسنل زحمتکش بخش درمانی و نیز با محکوم کردن بی‌انصافی مدیریتی در حق مازندران که شروع آن با برداشتن ممنوعیت ورود به استان با دستور شخص آقای حسن روحانی بوده، تقدیر می‌کند.

این مسؤول در پایان گفت: از مردم شریف ایران و مازندران تقاضای عاجزانه داریم ضمن رعایت دقیق  نکات بهداشت فردی و انجام قرنطینه خانگی، دست نیاز به سوی رب بی‌نیاز بلند کرده و با خواندن ادعیه‌ به ویژه دعای هفتم صحیفه سجادیه به توصیه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، بلای«کرونا» هر چه زودتر دفع شود که البته با روحیه‌ای امیدوارانه و مجاهدانه ملت، این موضوع به سرعت اتفاق خواهد افتاد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha