انتقاد شدید رئیس مجمع نمایندگان مازندران مبنی بر عدم انسداد محورهای مازندران

انتقاد شدید رئیس مجمع نمایندگان مازندران مبنی بر عدم انسداد محورهای مازندران

علی محمد شاعری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط با تصمیم برای بازگشایی محورهای مازندران پس از اعلام انسداد طی روزهای گذشته، اظهار کرد: بنده تا جائیکه با خبر شدم ستاد ملی کرونا تصمیم گرفته و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مسؤول ستاد ملی کرونا است.

وی در پاسخ به این سؤال که چه کسی درباره رفع محدودیت در بحث بازگشایی محورهای مازندران دخالت داشته، گفت: رئیس ستاد ملی مبارزه با کرونا وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است و پیشنهاد دهنده بازگشایی محور بنده فکر می‌کنم که وزیر کشور باشد.

رئیس مجمع نمایندگان مجلس خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مسؤولیت حمل و نقل بین شهری و درون شهری با وزارت کشور است.

وی در پاسخ به این سوال که بحث لغو ممنوعیت به محورهای ورودی مازندران را طی نامه‌ای دریافت کرده‌اید یا اینکه در خبرها این موضوع به اطلاع شما رسیده است، پاسخ داد: بنده خبرهای مختلف را دیدم و شب گذشته با استاندار صحبت کردم و متوجه شدم که استاندار هم بابت این موضوع به صورت جدی تحت فشار قرار دارد.

شاعری خاطر نشان کرد: به صورت لحظه‌ای مسائل استان را رصد می‌کنم و پس از اطلاع از بازگشایی محورهای مازندران نامه‌ای به وزیر کشور نوشتیم و هشدار دادم.

وی در ارتباط با بحث بازگشابی جاده را طی تماسی که با یکی از معاونان استاندار متوجه شدم،افزود: استاندار در این زمینه پاسخگو نبود و از طریق معاون وی در جریان این موضوع قرار گرفتم.

به گزارش خبرگزاری فارس پس از اعلام لغو محدودیت برای ماشین‌های ورودی به مازندران شاعری طی نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور و وزیر کشور تبعات هر مشکل آینده ناشی از گسترش ویروس کرونا را متوجه این دو مسؤول در کشور کرده است.

شاعری در مطلبی که در صفحه فضای مجازی منتسب به خودش با اعلام اینکه  بر اساس ابلاغ واصله به دستور دولت و وزارت کشور قرنطینه مازندران به علت بیماری خطرناک کرونا ویروس لغو شده است.

در ادامه این نامه بیان شده است: با توجه به اینکه وضعیت بیماری کرونا در مازندران قرمز اعلام شده و در حال حاضر استان در رتبه سوم قرار دارد، انتظار است که دستور داده شود نسبت به کنترل بیماری واگیردار و قرنطینه مازندران اقدام شود و از ورود مسافران غیربومی به استان جلوگیری شود.

شاعری در پایان مطالب خویش اعلام کرد: در صورت عدم انسداد محورهای مازندران به روی افراد غیر بومی تبعات آن بر عهده دولت و وزارت کشور است.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha