شوک حضور رحمان رضایی به تیم رایکا بابل جواب داد

شوک حضور رحمان رضایی به تیم رایکا بابل جواب داد

به گزارش مازندروز به نقل از مهر، رحمان رضایی تازه وارد ترین مربی لیگ دسته اول است که از دو هفته پیش هدایت تیم رایکا بابل را بر عهده گرفت تا کارش را باتیمی که در معرض خطر سقوط به لیگ دسته دوم است آغاز کند.

رضایی در حالی این ریسک بزرگ را پذیرفت که رایکا در جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول در رده هفدهم قرار داشت و شرایطش بسیار خطرناک بود. 

رایکا با اولین حضور رضایی روی نیمکت یک بازی مهم و ۶ امتیازی را از تیم سپیدرود با هدایت نادر دست نشان برد تا شوک حضور رضایی در این تیم احساس شود. بابلی ها بعد از پیروزی ۳ بر ۲ مقابل سپیدرود در خانه، در دیداری خارج از خانه به مصاف شهرداری تبریز رفتند و در این بازی هم با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شدند تا رضایی در دو بازی  ۶ امتیاز کسب کرده باشد و در این دو بازی جمعا ۶ بار موفق به گلزنی شده باشد.

تیم رایکا در پایان هفته بیست و ششم ۲۶ امتیازی شد و به رده ۱۵ جدول صعود کرد. شاگردان رضایی در هفته بیست و هفتم نیز در خانه خود میزبان نیروی زمینی هستند که با ۲۷ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد. بابلی ها این فرصت را دارند تا در صورت پیروزی در این بازی خانگی حداقل یک رده دیگر در جدول صعود کند

اخبار مرتبط

کامبک نظرمحمدی به بابل/ سرمربی جدید رایکا با داماش استارت می زند

0 نظر

ارسال نظر

capcha