مدیران محیط زیست شرق مازندران درگیر جمع‌آوری لاشه‌ پرندگان هستند

مدیران محیط زیست شرق مازندران درگیر جمع‌آوری لاشه‌ پرندگان هستند

به گزارش مازندروز به نقل از خبرگزاری فارس از ساری، پیرو خبر منتشر شده در خبرگزاری فارس با عنوان "کشف راز مرگ مشکوک ۲۰ هزار پرنده مهاجر در میانکاله" کامیار ولی‌پور روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست مازندران با واکنش نسبت به این خبر با اشاره به بخشی از خبر به عدم پاسخ‌گویی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر در خصوص تلفات پرندگان مهاجر، توضیحاتی ارائه داد.

 با توجه به تلفات گسترده پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله، عملیات جمع‌آوری لاشه پرندگان در شرایط بسیار سخت منطقه و باتلاقی بودن آن پس از گذشت یک ماه، همچنان ادامه داشت.

 رؤسای ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان‌های بهشهر و گلوگاه به همراه محیط‌بانان پرتلاش، با جان‌فشانی از صبح زود تا غروب آفتاب در حال پاکسازی تالاب از لاشه پرندگان هستند.

محیط‌بانان به دلیل استفاده از لباس‌های یکبار مصرف، به منظور حفظ ضوابط و مقررات بهداشتی و یا حضور در قایق و باتلاق‌ها جهت جمع‌آوری لاشه پرندگان، امکان پاسخ‌گویی به تلفن برای آن‌ها فراهم نبود.

 انتظار می‌رفت جهت انجام مصاحبه، هماهنگی با روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران طی می‌شد تا امکان مصاحبه و کسب خبر از طرق دیگر نیز فراهم می‌شد و زحمات رئیس اداره حفاظت محیط زیست بهشهر نادیده گرفته نمی‌شد.

  انتظار می‌رود این همراهی و همدلی در راستای انعکاس تلاش محیط‌بانان پرتلاش در  موضوع جمع‌آوری لاشه پرندگان مهاجر، همچنان تداوم یابد.

اخبار مرتبط

0 نظر

ارسال نظر

capcha